Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor ble det av disse utrolig bra kvalitetsseriene på NRK TV? Jeg håper de kommer igjen...noen som vet? :)

- Nicolay & Julie (DK)

-Landsbylegane (Peak Practice) (UK)

- Det var en gang et menneske (F)

- Den eneste ene (DK)

- Vestavind (N)

- Charlot & Charlotte (DK)

- Skjærgårdsdoktor'n (SE)

Dette er skikkelig bra kvalitet og litt feel good også... :P

(Begynner å bli utroolig lei av den trege "Med hjarte på rette staden.." :roll: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe - pappa hadde fått anfall om Med hjartet på rette staden ble tatt av lufta - han elsker å sitte og gjette seg fram til kveldens handling. Dette er ikke så vanskelig da hver episode følger en noe fast mønster...

Skulle ellers gjerne sett igjen Det var en gang et menneske jeg også:)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvor ble det av disse utrolig bra kvalitetsseriene på NRK TV? Jeg håper de kommer igjen...noen som vet?  :)  

- Nicolay & Julie (DK)  

-Landsbylegane (Peak Practice) (UK)  

- Det var en gang et menneske (F)  

- Den eneste ene (DK)  

- Vestavind (N)  

- Charlot & Charlotte (DK)  

- Skjærgårdsdoktor'n (SE)  

Dette er skikkelig bra kvalitet og litt feel good også... :P

(Begynner å bli utroolig lei av den trege "Med hjarte på rette staden.." :roll: )

Det var en gang et menneske

Beste barnetime noen sinne!!!!! :P

Jeg er HELT og holdent enig med deg! Hvor blir disse av??

Dette er min liste over hva jeg kunne ønske kunne komme tilbake :-) Og det raskere enn 'virre virre vapp!'

Agaton Sax

Albert Åberg

Aurora og Sokrates

Professor Balthazar

Brødrene Løvehjerte

Charlie og sjokoladefabrikken

Il était une fois l'homme [Det var en gang et menneske]

Gutten med gullbuksene

I et rom i et hus i en have

Joppe

Kalles Klatretre

Knøttene

Marikken-/Madicken

Mormor og de åtte ungene

Mr Magoo

Muppetshow

Narnia

Rakkerungene

Saltkråkan

Skrotnisse

Flode

Streken

Tante Grønn, Tante Brun, Tante Fiolett

Teodor og Sjonkel Rolf/ Onkel Laurtitz

Tintin

To gode naboer

Tøydokke Anna

Kom ikke å fortell meg at det ikke bare bedre barnetime før!

:-)

Skrevet

Albert Åberg går jo fra tid til annen da :wink:

Men for min egen del tror jeg kanskje det er greit å ikke se igjen mine barndoms favoritt program. Det blir ikke det samme å se det idag. Lånte Skrotnisse på biblioteket for en tid tilbake - det var skikkelig nedtur...

Skrevet
Hvor ble det av disse utrolig bra kvalitetsseriene på NRK TV? Jeg håper de kommer igjen...noen som vet?  :)  

- Den eneste ene (DK)

Håper du så på tv i går, for den gikk i går kveld/natt.

Skrevet

Og Fjernsynsteateret! Det savner jeg virkelig! Det er faen meg det beste som noen gang har blitt sendt på tv, uansett kanal.

Gjest Catwoman
Skrevet
Kalles Klatretre

Det er ikke så lenge siden det gikk da, trodde de sendte det av og til enda.

Skrevet

Jeg er HELT og holdent enig med deg! Hvor blir disse av??

Dette er min liste over hva jeg kunne ønske kunne komme tilbake :-) Og det raskere enn 'virre virre vapp!'

Agaton Sax

Albert Åberg

Aurora og Sokrates

Professor Balthazar

Brødrene Løvehjerte

Charlie og sjokoladefabrikken

Il était une fois l'homme [Det var en gang et menneske]

Gutten med gullbuksene

I et rom i et hus i en have

Joppe

Kalles Klatretre

Knøttene

Marikken-/Madicken

Mormor og de åtte ungene

Mr Magoo

Muppetshow

Narnia

Rakkerungene

Saltkråkan

Skrotnisse

Flode

Streken

Tante Grønn, Tante Brun, Tante Fiolett

Teodor og Sjonkel Rolf/ Onkel Laurtitz

Tintin

To gode naboer

Tøydokke Anna

Kom ikke å fortell meg at det ikke bare bedre barnetime før!

:-)

Åhhhh, jeg vil ha barne-tv`n min...........sukk :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var en gang et menneske fås kjøpt på dvd, hvertfall i Oslo-området! Vi fikk den til jul og det er en veldig bra serie!!

Skrevet

Åh, går det an å få den på DVD? Det må vi jo bare ha :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Det var en gang et menneske fås kjøpt på dvd' date=' hvertfall i Oslo-området! Vi fikk den til jul og det er en veldig bra serie!![/quote']

Stemmer! Det har du helt rett i :P

Jeg skal ha hele serien jeg! Og det er ikke tull engang!! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Albert Åberg går jo fra tid til annen da :wink:

Men for min egen del tror jeg kanskje det er greit å ikke se igjen mine barndoms favoritt program. Det blir ikke det samme å se det idag. Lånte Skrotnisse på biblioteket for en tid tilbake - det var skikkelig nedtur...

Sant! Men vet du... Det er merkelig med det. Jeg feks, er super fan av Seinfeld. Nå som man får disse på dvd, blir det liksom ikke heeeeelt det samme som når denne halvtimen med pinende ventetid når det skal begynne på tv er der :-)

Men jeg kjøper alle uansett jeg da :P

Og Skrotnisse er rå! :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Kunne tenkt meg "svarte penger hvite løgner" en gang til jeg.

Også kunne jeg tenkt meg og sett de seriene som kom etter midt i smørøyet da jeg var liten, "borgen skole" og "det levende lik" bla. Er ikke sikkert jeg hadde likt de så godt i dag da :ler:

Skrevet

Ikke barnetv akkurat, men jeg skulle ønske nrk ville sende den ekstremt skumle, norske serien "Marerittet" i reprise. Noen som husker den?

Skrevet
Ikke barnetv akkurat' date=' men jeg skulle ønske nrk ville sende den ekstremt skumle, norske serien "Marerittet" i reprise. Noen som husker den?[/quote']

Jeg husker den. Med Kjersti Holmen og "Hebbe lille"? Ja? Rød snø kunne jeg også tålt et gjensyn med.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg husker den. Med Kjersti Holmen og "Hebbe lille"? Ja? Rød snø kunne jeg også tålt et gjensyn med.

Javisst!!!!

Rød Snø!!!! :-) Hm. Marerittet husker jeg ikke på sparket, men hebbe lilla derimot :ler:

Trøste og bære å mange gode minner man har bare man kommer på de :-) Dette var en gøy tråd :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Pompel og Pilt må sendes igjen! Og Klabb og Babb var og er undervurderte.

Ellers savner jeg egnelig bare noen av de vanvittig gode britiske, politiske dramaseriene (blant annet basert på Jeffrey Archers skriverier) og den ufattelig morsomme Yes, Minister (der man ser Heartbeats Oscar Blaketon i en betydelig bedre rolle!). Nigel Hawthorne er fullstendig ubetalelig i endel av scenene!

Gjest Kvalitetsbevisst
Skrevet

Skriver under på samtliges ønsker her, NRK: Hallo???!! NRK? Hvor er dere?

Yes, Minister og Yes, Primeminister savnes dypt! Utrolig bra serie.

I tillegg savner jeg flere intimkonserter med Kringkastingsorkesteret på Scene West eller hele Kringkastingsorkesterets konsert med Silje Neergaard.

:P

Skrevet

Sirkeline! Henne har jeg sett på DVD; men har ikke "våget" å kjøpe den ennå! Redd for å bli skuffet! :ler:

Toget Tøffe var også en favoritt.

Ellers synes jeg Nicolaj og Julie var en perle, skal love å se samtlige episoder når den kommer i reprise - for det MÅ den jo bare gjøre?

Gjest Violetta
Skrevet

Ja men hva med Colargol? Og Majken - hun med de røde støvlene som kunne fly, gikk i reprise for en tid tilbake, det var gøy...

Og hva med Malstrøm? Husker dere den nifse serien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...