AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Anbefaler ikke å lese dersom du vil unngå tanken på avføring... Har lenge hatt lyst til å prøve analsex, men ikke turt pga hygiene. Leste en plass at det veldig sjeldent er rester av avføring nede i tarmen, men omtrent hver gang jeg har en finger inne så kjenner jeg litt rester, eller klumper, ikke så lang ifrå åpningen. (Beklager detaljer altså, dere ble advart...) Noen som vet hvordan man kan bli ren nedentil? Anonymkode: 6b374...494
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Analdusj. Vet ikke hvor man får kjøpt det da. Anonymkode: 86af1...86d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #4 Skrevet 11. oktober 2018 Skru av dusjen, hold slangen opp mot hullet. Ikke vannstråle, bare litt vann som kommer ut av slangen. Og lunkent, ikke kaldt og ikke varmt. Men det beste, for kroppen, er klyster, som flere nevner, med olje (olivenolje er billig). Fordi kroppen trenger å ha et naturlig oljelag i tarmen. Når du skyller med bare vann så tørker det ut og da blir det lett sår og rifter inni der. Anonymkode: 13fb5...c94 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 Analsex ER jo ikke hygienisk da, og kan aldri bli det. Er tross alt et avløpsrør 😂. Uansett hvordan du forbereder deg, klyster, dusj etc så vil det være masse tarmbakterier. Så ingen vaginalsex eller oralsex før penis eller leketøyet har vært til desinfeksjon. Anonymkode: 9b711...0aa 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klyster? Anonymkode: 181b1...a14 Er det så lurt?? Hvordan funker det egentlig? Anonymkode: 6b374...494
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #7 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Analsex ER jo ikke hygienisk da, og kan aldri bli det. Er tross alt et avløpsrør 😂. Uansett hvordan du forbereder deg, klyster, dusj etc så vil det være masse tarmbakterier. Så ingen vaginalsex eller oralsex før penis eller leketøyet har vært til desinfeksjon. Anonymkode: 9b711...0aa Det er jeg klar over, bakterier er jo greit nok, men vil ikke ha noe tydelig avføring bare Anonymkode: 6b374...494
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #8 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg har ikke så ofte analsex, ca 1 gang i mnd. Derfor bruker jeg en liten microlax tube et par tre timer i forkant når jeg skal ha det, siden det er så sjelden synes jeg det er greit. Har også samme opplevelse som deg, men tror jeg i snittet har løsere avføring enn mange. Anonymkode: bd5c6...77a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #9 Skrevet 11. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke så ofte analsex, ca 1 gang i mnd. Derfor bruker jeg en liten microlax tube et par tre timer i forkant når jeg skal ha det, siden det er så sjelden synes jeg det er greit. Har også samme opplevelse som deg, men tror jeg i snittet har løsere avføring enn mange. Anonymkode: bd5c6...77a Det har nok jeg også... hvordan kan jeg løse det? Er kanskje lettest å ta tak i roten til problemet? Anonymkode: 6b374...494
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #10 Skrevet 11. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skru av dusjen, hold slangen opp mot hullet. Ikke vannstråle, bare litt vann som kommer ut av slangen. Og lunkent, ikke kaldt og ikke varmt. Men det beste, for kroppen, er klyster, som flere nevner, med olje (olivenolje er billig). Fordi kroppen trenger å ha et naturlig oljelag i tarmen. Når du skyller med bare vann så tørker det ut og da blir det lett sår og rifter inni der. Anonymkode: 13fb5...c94 Klyster med olivenolje eller bare olivenolje? Anonymkode: 6b374...494
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #11 Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har nok jeg også... hvordan kan jeg løse det? Er kanskje lettest å ta tak i roten til problemet? Anonymkode: 6b374...494 Tja hos meg er det nok litt grunnet kostholdet. Men noen er jo bare sånn uansett. Anonymkode: bd5c6...77a 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #12 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klyster med olivenolje eller bare olivenolje? Anonymkode: 6b374...494 Jeg kan ikke prate av erfaring, annet enn det med dusjen. Det gjorde jeg når jeg var ung. Men det er ikke bra. Det går, men er ikke bra. I klyster ville jeg bare brukt olivenolje, virgin. Anonymkode: 13fb5...c94 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #13 Skrevet 11. oktober 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler ikke å lese dersom du vil unngå tanken på avføring... Har lenge hatt lyst til å prøve analsex, men ikke turt pga hygiene. Leste en plass at det veldig sjeldent er rester av avføring nede i tarmen, men omtrent hver gang jeg har en finger inne så kjenner jeg litt rester, eller klumper, ikke så lang ifrå åpningen. (Beklager detaljer altså, dere ble advart...) Noen som vet hvordan man kan bli ren nedentil? Anonymkode: 6b374...494 Du må skylle med vann, ikke ha analsex om du føler at du må på do. På kondomeriet får du kjøp liten gummiballong som du fyller med vann å spruter inn i anus, gjør dette 3-4 ganger så er du ren nok som regel. En vanlig metode som jeg brukes selv å skru av dusjhodet, sette slangen mot anus å spyle forsiktig litt vann inn. 2-3 ganger holder. Kostholdet avspeiler og avføring, fiberrik kost er viktig. Ikke spis godteri/søppel. Så massere anus godt med glid utenpå, så lnn i anus...fingre...blir vendt med dildo...lære seg det før man slipper til en pikk. Analt himmelsk om det gjøres riktig. Anonymkode: 33ca3...20c 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #14 Skrevet 11. oktober 2018 Klyster trenger du ikke hvertfall. Anonymkode: 33ca3...20c
Gjest Alterego666 Skrevet 11. oktober 2018 #15 Skrevet 11. oktober 2018 Kjøp analdusj eller eget endestykke til dusjslangen. Alle sexbutikker har det. Tre-fire utskyllinger, og du er gullende ren.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #16 Skrevet 11. oktober 2018 1 time siden, Alterego666 skrev: Kjøp analdusj eller eget endestykke til dusjslangen. Alle sexbutikker har det. Tre-fire utskyllinger, og du er gullende ren. Skal prøve! Anonymkode: 6b374...494
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #17 Skrevet 11. oktober 2018 Prøvde litt istad i dusjen, hadde ikke så god tid, men det funka! Hvor lenge før sex anbefaler dere å gjere det? Rett før?? Anonymkode: 6b374...494
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #18 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg får ikke den overskriften til å stemme Anonymkode: 8ecb6...714
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #19 Skrevet 11. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må skylle med vann, ikke ha analsex om du føler at du må på do. På kondomeriet får du kjøp liten gummiballong som du fyller med vann å spruter inn i anus, gjør dette 3-4 ganger så er du ren nok som regel. En vanlig metode som jeg brukes selv å skru av dusjhodet, sette slangen mot anus å spyle forsiktig litt vann inn. 2-3 ganger holder. Kostholdet avspeiler og avføring, fiberrik kost er viktig. Ikke spis godteri/søppel. Så massere anus godt med glid utenpå, så lnn i anus...fingre...blir vendt med dildo...lære seg det før man slipper til en pikk. Analt himmelsk om det gjøres riktig. Anonymkode: 33ca3...20c Takk for opplysningen hvis jeg kjøper meg ny brukt bolig skal jeg skifte dusj sporenstreks! Anonymkode: 8ecb6...714 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå