Gå til innhold

Analsex og hygiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler ikke å lese dersom du vil unngå tanken på avføring...

Har lenge hatt lyst til å prøve analsex, men ikke turt pga hygiene. Leste en plass at det veldig sjeldent er rester av avføring nede i tarmen, men omtrent hver gang jeg har en finger inne så kjenner jeg litt rester, eller klumper, ikke så lang ifrå åpningen. (Beklager detaljer altså, dere ble advart...) 

Noen som vet hvordan man kan bli ren nedentil? 

Anonymkode: 6b374...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Analdusj. Vet ikke hvor man får kjøpt det da.

Anonymkode: 86af1...86d

Skrevet

Klyster? 

Anonymkode: 181b1...a14

Skrevet

Skru av dusjen, hold slangen opp mot hullet. Ikke vannstråle, bare litt vann som kommer ut av slangen. Og lunkent, ikke kaldt og ikke varmt. Men det beste, for kroppen, er klyster, som flere nevner, med olje (olivenolje er billig). Fordi kroppen trenger å ha et naturlig oljelag i tarmen. Når du skyller med bare vann så tørker det ut og da blir det lett sår og rifter inni der.

Anonymkode: 13fb5...c94

• Liker 1
Skrevet

Analsex ER jo ikke hygienisk da, og kan aldri bli det. Er tross alt et avløpsrør 😂

Uansett hvordan du forbereder deg, klyster, dusj etc så vil det være masse tarmbakterier. 

Så ingen vaginalsex eller oralsex før penis eller leketøyet har vært til desinfeksjon. 

Anonymkode: 9b711...0aa

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klyster? 

Anonymkode: 181b1...a14

Er det så lurt?? Hvordan funker det egentlig?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Analsex ER jo ikke hygienisk da, og kan aldri bli det. Er tross alt et avløpsrør 😂

Uansett hvordan du forbereder deg, klyster, dusj etc så vil det være masse tarmbakterier. 

Så ingen vaginalsex eller oralsex før penis eller leketøyet har vært til desinfeksjon. 

Anonymkode: 9b711...0aa

Det er jeg klar over, bakterier er jo greit nok, men vil ikke ha noe tydelig avføring bare

Skrevet

Jeg har ikke så ofte analsex, ca 1 gang i mnd. Derfor bruker jeg en liten microlax tube et par tre timer i forkant når jeg skal ha det, siden det er så sjelden synes jeg det er greit. Har også samme opplevelse som deg, men tror jeg i snittet har løsere avføring enn mange. 

Anonymkode: bd5c6...77a

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke så ofte analsex, ca 1 gang i mnd. Derfor bruker jeg en liten microlax tube et par tre timer i forkant når jeg skal ha det, siden det er så sjelden synes jeg det er greit. Har også samme opplevelse som deg, men tror jeg i snittet har løsere avføring enn mange. 

Det har nok jeg også... hvordan kan jeg løse det? Er kanskje lettest å ta tak i roten til problemet?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skru av dusjen, hold slangen opp mot hullet. Ikke vannstråle, bare litt vann som kommer ut av slangen. Og lunkent, ikke kaldt og ikke varmt. Men det beste, for kroppen, er klyster, som flere nevner, med olje (olivenolje er billig). Fordi kroppen trenger å ha et naturlig oljelag i tarmen. Når du skyller med bare vann så tørker det ut og da blir det lett sår og rifter inni der.

Klyster med olivenolje eller bare olivenolje?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har nok jeg også... hvordan kan jeg løse det? Er kanskje lettest å ta tak i roten til problemet?

Tja hos meg er det nok litt grunnet kostholdet. Men noen er jo bare sånn uansett. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
Klyster med olivenolje eller bare olivenolje?

Jeg kan ikke prate av erfaring, annet enn det med dusjen. Det gjorde jeg når jeg var ung. Men det er ikke bra. Det går, men er ikke bra. I klyster ville jeg bare brukt olivenolje, virgin.

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler ikke å lese dersom du vil unngå tanken på avføring...

Har lenge hatt lyst til å prøve analsex, men ikke turt pga hygiene. Leste en plass at det veldig sjeldent er rester av avføring nede i tarmen, men omtrent hver gang jeg har en finger inne så kjenner jeg litt rester, eller klumper, ikke så lang ifrå åpningen. (Beklager detaljer altså, dere ble advart...) 

Noen som vet hvordan man kan bli ren nedentil? 

Du må skylle med vann, ikke ha analsex om du føler at du må på do. På kondomeriet får du kjøp liten gummiballong som du fyller med vann å spruter inn i anus, gjør dette 3-4 ganger så er du ren nok som regel. En vanlig metode som jeg brukes selv å skru av dusjhodet, sette slangen mot anus å spyle forsiktig litt vann inn. 2-3 ganger holder. Kostholdet avspeiler og avføring, fiberrik kost er viktig. Ikke spis godteri/søppel.

Så massere anus godt med glid utenpå, så lnn i anus...fingre...blir vendt med dildo...lære seg det før man slipper til en pikk. Analt himmelsk om det gjøres riktig.

Anonymkode: 33ca3...20c

• Liker 1
Skrevet

Klyster trenger du ikke hvertfall.

Gjest Alterego666
Skrevet

Kjøp analdusj eller eget endestykke til dusjslangen. Alle sexbutikker har det. Tre-fire utskyllinger, og du er gullende ren.

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Kjøp analdusj eller eget endestykke til dusjslangen. Alle sexbutikker har det. Tre-fire utskyllinger, og du er gullende ren.

Skal prøve!

Skrevet

Prøvde litt istad i dusjen, hadde ikke så god tid, men det funka! Hvor lenge før sex anbefaler dere å gjere det? Rett før??

Skrevet

Jeg får ikke den overskriften til å stemme

Anonymkode: 8ecb6...714

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må skylle med vann, ikke ha analsex om du føler at du må på do. På kondomeriet får du kjøp liten gummiballong som du fyller med vann å spruter inn i anus, gjør dette 3-4 ganger så er du ren nok som regel. En vanlig metode som jeg brukes selv å skru av dusjhodet, sette slangen mot anus å spyle forsiktig litt vann inn. 2-3 ganger holder. Kostholdet avspeiler og avføring, fiberrik kost er viktig. Ikke spis godteri/søppel.

Så massere anus godt med glid utenpå, så lnn i anus...fingre...blir vendt med dildo...lære seg det før man slipper til en pikk. Analt himmelsk om det gjøres riktig.

Takk for opplysningen hvis jeg kjøper meg ny brukt bolig skal jeg skifte dusj sporenstreks!

Anonymkode: 8ecb6...714

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...