Pip Skrevet 20. mars 2005 #1 Skrevet 20. mars 2005 Handlar i grunnen svært sjeldan på Only, men har ein hettegenser derfrå som eg likar veeeeldig godt. Kjøpte han i haust (i Stavanger, men reknar med dei har omtrent dei same varene overalt), og lurer no på om desse gensrane framleis er i sal. Men finn ingen oversikt over Only-butikkar på nettet - er det eg som er dårleg til å søke, eller finst det ikkje?
Snuppelure Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Er det ikke VeroModa som forhandler ONLY da?
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Er det ikke VeroModa som forhandler ONLY da? Jo, men only har også egne butikker.
Gjest Catwoman Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Har du sett om d ekan ha samme genseren på vero moda? Av og til har de noe likt i de to butikene.
Pip Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2005 Har du sett om d ekan ha samme genseren på vero moda? Av og til har de noe likt i de to butikene. Skal eg jammen sjekke! Og så meinar eg at eg har oppdaga ein Onlybutikk her i nærleiken, så eg skal svippe innom der òg.
myagi Skrevet 21. mars 2005 #6 Skrevet 21. mars 2005 Hva heter genseren? Stylen står på vaskelappen. Prøv www.only.com eller www.bestseller.com og velg "brands" Hvis du er virkelig desperat så går det an å ringe inn til bestseller på lysaker 23251900 og spørre etter only og hvilke butikker i nærheten av deg denne genseren er solgt inn til. Da kan det være lurt å ha navnet klart.
Hilde Skrevet 21. mars 2005 #7 Skrevet 21. mars 2005 På www.only.com er det også oversikt over alle Onlybutikker i landet. (og i utlandet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå