Gå til innhold

Katt ikke kommer hjem enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

jeg slapp ut katten min i går morges og har ikke dukket opp siden.  Hun er 1år kasterert og hun pleier ikke å bli borte over natten.  Katten min pleier å komme innom løpet av dagen for å spise men det gjorde hun ikke i går. Skal jeg være beskymret eller ikke.?  Håper hun dukker opp snart. Jeg har skog rett bak huset der jeg bor og det er nesten ikke noe trafikk i nærheten. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært ute å lett etter katten ?

Anonymkode: c149c...7a9

Skrevet

Ja har det. Men skal skjekke igjen etter jeg har vært på jobb.

Skrevet

Om pus ikke pleier å være borte så lenge ville jeg blitt bekymret. Rop på henne etter jobb, og hadde hun ikke kommet i løpet av dagen i dag, hadde jeg lagt ut annonse på dyrbar.no, lokale facebookgrupper, informert dyrebeskyttelsen osv. Er katten chippet?

• Liker 1
Skrevet

Ja hun er chippet. 

Gjest Springfjær
Skrevet

Har du ristet på posen/boksen med godis? (Hvis hun er vandt til den lyden da) 

Skrevet

Da har katten kommet til rette 😊

• Liker 4
Gjest Springfjær
Skrevet
15 minutter siden, Cammy30 skrev:

Så bra 😁

Skrevet
4 timer siden, Cammy30 skrev:

Kjempe! :) Min pus bruker ofte å «surre» rundt, og vi har også skog bak huset. Er han på store oppdagelsesferder blir han gjerne over ett døgn, og da har han tenkt på meg gitt, for da kommer han sprintende med ei mus i kjeften - slenger den over føttene mine og roper et stolt seiersrop. Ikke at jeg blir like imponert, men... :fnise:

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, NancyDrew skrev:

Kjempe! :) Min pus bruker ofte å «surre» rundt, og vi har også skog bak huset. Er han på store oppdagelsesferder blir han gjerne over ett døgn, og da har han tenkt på meg gitt, for da kommer han sprintende med ei mus i kjeften - slenger den over føttene mine og roper et stolt seiersrop. Ikke at jeg blir like imponert, men... :fnise:

:laugh:

Så bra at pus har kommet hjem, Ts :) Er ikke noe særlig å gå og gruble på hvor de er.

Skrevet
3 timer siden, Rumle skrev:

:laugh:

Så bra at pus har kommet hjem, Ts :) Er ikke noe særlig å gå og gruble på hvor de er.

Sant det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...