AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg skal søke på et studie der det er et krav om å skrive et motivasjonsbrev som man legger ved søknaden. Studiestedet er i Norge. Søknaden sendes digitalt. Jeg leser at slike brev bør være på maks en side, men skal man skrive mottagers navn og adresse + mitt eget navn og adresse øverst i brevet, slik man gjør i andre formelle brev? Da vil det jo bli svært vanskelig å få det hele under en side? Hjelp! Anonymkode: fc0e3...ba4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg tror det menes at selve teksten, altså innholdet i motivasjonsbrevet, skal være på maks en side. Anonymkode: 67b47...032
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg tror det menes at selve teksten, altså innholdet i motivasjonsbrevet, skal være på maks en side. Anonymkode: 67b47...032 Men hadde du (og andre som leser dette) tatt med det andre jeg nevnte? ts Anonymkode: fc0e3...ba4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 *dytter igjen* Anonymkode: fc0e3...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå