Moomba Skrevet 12. oktober 2018 #21 Skrevet 12. oktober 2018 For å si det slik, om min mann hadde kommet utkledd i uniform hadde jeg ledd og grini om hverandre😂 Før du går i anskaffelse av uniform bør du være sikker på at det er noe kona di vil like😉 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #23 Skrevet 12. oktober 2018 27 minutter siden, styrmannen skrev: Har kjøpt akkurat samme størrelse som om jeg har kjøpt på Dressmann f.eks. Bruker stort sett XL og de har sittet som et skudd når jeg har bestilt samme sted i comfyballs. Noen av modellene kan du også få i 2 lengder og anbefaler da, at du går for den korte varianten. Det er ihvertfall den kona syns ser finest ut på meg. 😁 Ok tusen takk for svar 🙂🙂 Anonymkode: b3229...d11
Elaine Marley Skrevet 12. oktober 2018 #24 Skrevet 12. oktober 2018 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #25 Skrevet 29. mai 2019 På 11.10.2018 den 13.27, AnonymBruker skrev: Jeg har vurdert Comfyballs, men: "I'm a grower, not a shower". Frykter at utstyret skal virke mindre, siden det sannsynligvis ikke fyller noe der. Eller - hva tror du om det? Anonymkode: 4a455...ab2 Hei, du kan ta det med ro.. Denne underbuksen er laget slik at utstyret blir løftet opp og frem.. Det kan bli litt ber bul og litt luftigere for junior. Anonymkode: 31a0e...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå