AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Hei. Noen som kjapt vet om man mister den ekstra barnetrygden når man får seg NY samboer? Jeg og ex får for 1,5 barn, da barnetrygden deles. Men forvinner min halvdel når jeg flytter inn med ny samboer?? Anonymkode: b7d2c...cc8
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Sitat Den utvidede barnetrygden faller bort dersom du gifter deg. Den utvidede barnetrygden faller også bort hvis du er samboer med en du ikke har fellesbarn med, når dere har vært samboere i minst 12 av de siste 18 månedene. https://www.smartepenger.no/trygd/775-barnetrygd Anonymkode: 3358e...092 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg har ett barn og har samboer som ikke er far til dette barnet. Eksen og jeg har delt bosted. Jeg får 485,- i måneden (halv barnetrygd). Anonymkode: 4be4d...e7e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #4 Skrevet 11. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Noen som kjapt vet om man mister den ekstra barnetrygden når man får seg NY samboer? Jeg og ex får for 1,5 barn, da barnetrygden deles. Men forvinner min halvdel når jeg flytter inn med ny samboer?? Anonymkode: b7d2c...cc8 ja, det gjør den når dere har bodd sammen i et år. Anonymkode: 1b32f...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå