Gå til innhold

Råd mot inngrodd fett på kjøkkenet

Pbrina

Anbefalte innlegg

Etter å ha gnukket på det inngrodde fettet oppå kjøkkenskapet noen timer nå, slo det meg: Rødsprit løser jo fett! Litt rødsprit på en bomullsdott, og vips, så var oversiden av skapet over komfyren hvit som snø på under ett minutt!

Rødsprit er vel ikke den sunneste og mest miljøvennlige løsningen, men når alt annet ikke ser ut til å virke, er det tid for rødsprit! Nå skal oversiden av skapet dekkes med kjøkkenpapir, et råd jeg har snappet opp her på KG.

Hvem trenger leksikon når man har KG? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Prøvde du med salmiakk først? Helst en blanding av zalo og salmiakk. Det skumle med rødsprit er at det er så lettantennelig. Håper du skylte godt.

Bruk av sterke kjemikalier en gang i blant er ok. Men skjønner ikke at folk bruker feks salmiakk hver gang de vasker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Inn' date= ikke igjen. Og metaforer, har du hørt om det, Gjest?

Greit at noen har navn her inne. Slik ser vi hvem som er kjerringer.

Om du skal rette på alle som ikke er så perfekte i skriving som deg, ja da får du en stor jobb,

Ha lykke til med rettingen din kjerringhelvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit at noen har navn her inne. Slik ser vi hvem som er kjerringer.

Om du skal rette på alle som ikke er så perfekte i skriving som deg, ja da får du en stor jobb,

Ha lykke til med rettingen din kjerringhelvete.

Det er noe som sier at man skal gi flest klemmer til de som fortjener det minst - for de trenger det emst.

Jeg gir deg en klem Gjest, og håper du får en god dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Angår det deg? Eller har du to nick?

Nei, jeg har ikke to nick :roll: , men det hender da at jeg lar meg underholde av tråder her inne, uten at jeg er voldsomt med i debatten.

Er det greit for deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Xavia
Pass deg' date=' Xavia, hvis du pirker mer på den nå så tror jeg den sprekker! ;)[/quote']

Ja, jeg vet, men noen ganger klarer jeg bare ikke la vær... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du at fett gror igjen?

Siden du ikke har inngrodd fett oppå kjøkkenskapene dine, så må jeg jammen si at jeg anser deg som mer kjerring! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Prøvde du med salmiakk først? Helst en blanding av zalo og salmiakk. Det skumle med rødsprit er at det er så lettantennelig. Håper du skylte godt

Det er vel ikke så farlig. Har rødspriten først tørket opp så er det ikke noe lettantennelig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...