AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg har tenkt en del på dette med å være ambassadør og/eller reklamere for produkter på IG i det siste. Spesielt tilfellene hvor noen er "mannen på gata" og som reklamerer for babyting på iG (og hvor barnet selvfølgelig da er avbildet). Altså noen aom ikke er blogger eller har all verdens følgere på IG. Jeg får litt sånn "selger-babyen-følelse" av det hele. Og tror ikke jeg kunne ha klart det selv. Sikkert kjekt med gratis ting så kanskje det overgår den der følelsen av at man selger babyen sin..? Og så, helt ut av det blå så ble jeg kontaktet av et lite firma som selger babytøy, om jeg ikke ville handle for rabatt og så legge ut bilder av tøyet. Altså reklamere for de. Jeg har under 100 følgere så jeg er absolutt ingen influencer! Firmaet virker forsåvidt seriøst, lite og i oppstartsfase. Klærne virker også ok. Men jeg klarer liksom ikke å komme over den der følelsen av at jeg bruker barnet mitt. At jeg selger det for å få billigere ting. At jeg ikke eier bildene mine av barnet om jeg skulle gå med på det. Og om jeg føler det slik for noen skarve rabatter (og kanskje gratis ting senere), hvordan klarer de store bloggerne å bruke sine barn i slike reklamer/sponsede ting?? Er det noen her som er ambassadør eller som reklamerer for babyting mot rabatt på IG? Kommer til å takke nei kjenner jeg. Anonymkode: a90c7...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå