AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 jeg står i et krysspunkt og klarer ikke komme meg over svikene til eksen. men jeg har prøvd og holde på vennskapene, men på flere måter var de med på et av svikene, og det har på mange måter prøvd å gjøre d godt igjen og betydde mye for meg den gang. men på slitten følte jeg meg veldig gjort for narr. nå har jeg bodd på mitt hjemsted en stund nå selv om alle tryglet meg om å bli og fortsette å være dems venn og godta å se min eks med henne han var utro med osv. osv.. en hel mølje. jeg har ikke hørtet eneste ord fra dem siden jeg flyttet for noen mnd siden. jeg har prøvd å kontakte dem, men får bare overfladiske svar og blir avist ved å møtes når jeg er der eller får dumme unskyldninger når dem er her i traktene. det ble ganske sure for at jeg dro hjem til egen familie.. og kjenner nå at jeg er lei av å finne meg i ting og frister til og slette dem fra min facebook og brenne den siste broen på en måte. føler ikke jeg taper noe lengre.. 😕 hva ville du gjort? Anonymkode: 0ee6d...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg var i en veldig lignende situasjon. Jrg kjente at det var deilig å la våre "felles" venner fare, og bare ha mine. Noen av de vennene vi fikk sammen er blitt mine venner, men resten gadd jeg ikke. Det var en lettelse å slippe mer dramafolk. Anonymkode: 5a026...67b
Paddepia Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 Du skjønner vel at det ikke er ekte venner? De er falske som kan se seg i øynene og late som de vil deg godt når de også ønsker jenta kjæresten din var utro med velkommen i gruppa. Du ser også nå når du flyttet at de ikke bryr seg om deg. Brenn broene med god samvittighet! 4
Oppgitt78 Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 I slike tilfeller er det ofte enklest å brenne de broene du nevner her. Det vil sannsynligvis føles veldig godt for din egen del, også.. Slett, overse, glem! 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 da har jeg slettet dem. brent broene til de utvalgte. venter meg ingen respons, men vet det blir snikksnakk og enda mere sure miner mot meg i flokken der nå. men.. nå gidder jeg ikke mer. føles både godt og uvant. men d er vel noe med d å "endelig stå opp for seg selv kanskje? Anonymkode: 0ee6d...5dc 2
Ardenus Skrevet 12. oktober 2018 #6 Skrevet 12. oktober 2018 Dette er ganske enkelt, venner er der for deg, ikke lar være å ta kontakt.
Oppgitt78 Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 På 11.10.2018 den 14.52, AnonymBruker skrev: da har jeg slettet dem. brent broene til de utvalgte. venter meg ingen respons, men vet det blir snikksnakk og enda mere sure miner mot meg i flokken der nå. men.. nå gidder jeg ikke mer. føles både godt og uvant. men d er vel noe med d å "endelig stå opp for seg selv kanskje? Anonymkode: 0ee6d...5dc Good for you! 👍😊
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #8 Skrevet 13. oktober 2018 På 11.10.2018 den 1.18, AnonymBruker skrev: jeg står i et krysspunkt og klarer ikke komme meg over svikene til eksen. men jeg har prøvd og holde på vennskapene, men på flere måter var de med på et av svikene, og det har på mange måter prøvd å gjøre d godt igjen og betydde mye for meg den gang. men på slitten følte jeg meg veldig gjort for narr. nå har jeg bodd på mitt hjemsted en stund nå selv om alle tryglet meg om å bli og fortsette å være dems venn og godta å se min eks med henne han var utro med osv. osv.. en hel mølje. jeg har ikke hørtet eneste ord fra dem siden jeg flyttet for noen mnd siden. jeg har prøvd å kontakte dem, men får bare overfladiske svar og blir avist ved å møtes når jeg er der eller får dumme unskyldninger når dem er her i traktene. det ble ganske sure for at jeg dro hjem til egen familie.. og kjenner nå at jeg er lei av å finne meg i ting og frister til og slette dem fra min facebook og brenne den siste broen på en måte. føler ikke jeg taper noe lengre.. 😕 hva ville du gjort? Anonymkode: 0ee6d...5dc Våre felles venner fikk han, han drev med stalking og trakassering så jeg gjorde det jeg kunne for å ikke møte han. De inviterte oss begge bestandig så fikk vi velge selv. Jeg måtte faktisk stå over så da gikk ikke de vennskapene i lengden Anonymkode: 47b2c...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå