AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Hvor ofte skjer det at dere får følelser for jenta dere er ff med? Og gjør dere noe med det, eller bare unngår dere å fortelle det? Anonymkode: ed6cd...682
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Kanskje spørre på et forum med menn istedet? Har inntrykk av at flesteparten av de få mennene som er her ikke engang har sex. Men min erfaring som kvinne og observasjon av venninders og kameraters ff forhold er at det kan oppstå visse følelser men ikke kjærestefølelser, mer at man bare er glad i noen som en ekstra nær venn, om noe følelser i det hele tatt. Jeg kan ikke telle hvor mange tilfeller det har endt i forhåpninger fra jenta også kommer dagen der gutten faller ordentlig for en han ser som kjæreste og jenta er knust og føler seg playa fordi hun trodde de to var på vei noe sted siden de hadde vært ff så lenge og sa glad i deg til hverandre. Det er en ganske destruktiv ide å håpe at en ff kan bli noe mer, man er jo ff for en grunn og det er ikke for å bli kjæreste men å ha sex og kjærestetid uten å være ekte kjærester med følelser og kjærlighet. Hvis du har følelser for en ff er det beste å fortelle det og kreve et konkret svar på om følelsene er gjengjeldt eller ikke, og kommer det noe om og men og ikke enda og ikke stress osv så er det faktisk bortkastet tid for da vil han aldri få de følelsene men bare tør ikke å si det rett ut fordi han vil beholde sexen. Det værste som kan skje er ikke at han sier han ikke vil bli sammen med deg, men at du lever i tro og håp om det lenge uten å kartlegge om det engang er mulig og bli mer og mer knyttet til han av mer sex også blir megasåret når du til slutt skjønner at dere aldri kan bli noe. Da er det mye bedre å heller bare slutte å ha sex med han. Å ha han litt er ikke bedre enn å ikke ha han i det hele tatt for det vil bare såre og smerte deg selv å være i. Anonymkode: fce00...e81 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje spørre på et forum med menn istedet? Har inntrykk av at flesteparten av de få mennene som er her ikke engang har sex. Men min erfaring som kvinne og observasjon av venninders og kameraters ff forhold er at det kan oppstå visse følelser men ikke kjærestefølelser, mer at man bare er glad i noen som en ekstra nær venn, om noe følelser i det hele tatt. Jeg kan ikke telle hvor mange tilfeller det har endt i forhåpninger fra jenta også kommer dagen der gutten faller ordentlig for en han ser som kjæreste og jenta er knust og føler seg playa fordi hun trodde de to var på vei noe sted siden de hadde vært ff så lenge og sa glad i deg til hverandre. Det er en ganske destruktiv ide å håpe at en ff kan bli noe mer, man er jo ff for en grunn og det er ikke for å bli kjæreste men å ha sex og kjærestetid uten å være ekte kjærester med følelser og kjærlighet. Hvis du har følelser for en ff er det beste å fortelle det og kreve et konkret svar på om følelsene er gjengjeldt eller ikke, og kommer det noe om og men og ikke enda og ikke stress osv så er det faktisk bortkastet tid for da vil han aldri få de følelsene men bare tør ikke å si det rett ut fordi han vil beholde sexen. Det værste som kan skje er ikke at han sier han ikke vil bli sammen med deg, men at du lever i tro og håp om det lenge uten å kartlegge om det engang er mulig og bli mer og mer knyttet til han av mer sex også blir megasåret når du til slutt skjønner at dere aldri kan bli noe. Da er det mye bedre å heller bare slutte å ha sex med han. Å ha han litt er ikke bedre enn å ikke ha han i det hele tatt for det vil bare såre og smerte deg selv å være i. Anonymkode: fce00...e81 Dette!! Så enig. Har en FF selv, vi hadde et litt uavklart FF forhold der jeg var usikker på hva han ville grunnet det jeg oppfattet som miksede signaler. Vi hadde en liten krangel der han forklarte at han ikke ville noe mer enn et seksuelt forhold, der var vi heldigvis enige og godt å få det avklart. Vi har fortsatt som FF og har et mye nærere og bedre forhold nå fordi nå vet vi begge hvor vi har hverandre, stoler på hverandre etc. Men utifra oppførselen hans hadde jeg fint kunnet innbille meg selv at han var interressert i noe mer hvis jeg selv hadde hatt følelser. Man ønsker jo nærhet og kos også selv om man bare er FF og det kan lett misforstås hvis man ikke avklarer. Jeg liker jo å kose og tafse på han mest mulig når vi møtes nettopp for å dekke behovet for fysisk nærhet, men ellers er vi veldig ulike og han er ikke min type og vice versa. Anonymkode: 1f671...4d3 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #4 Skrevet 11. oktober 2018 Har hatt ff før og er i et slikt forhold nå. Har selvfølgelig hatt visse følelser for dem, ellers ville jeg ikke fått noe særlig ut av intimiteten og sexen. Samtidig er jeg lite keen på forhold. Har alltid vært helt ærlig om det. I din situasjon så tenker jeg at med litt ærlighet med hverandre så går det fint till slutt. Om du begynner å få «kjæreste følelser» er det nok på tide å innrømme det overfor partner, hvis det er et forhold du vil ha. Er du heldig så kan det utvikle seg ellers så er det urettferdig for dere begge to å ha dette forholdet hvor begge har forskjellige forventinger til hvor det skal lede an. Anonymkode: 143f6...a1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå