Sign21 Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Ok. Ved tanke på hvor langt venstre de er til tider... litt overrasket at de spøkte litt med deres politisk rekkevidde. Så det er litt kult. Liker ikke hipster skjegg "heldigvis begynner det å dø ut tror jeg iallfall ( har iallfall ikke vært så mye av som for noen år siden). Men fyren virker ok. Altså jeg personlig ser ikke poenget å gi kvinner makt bare for at de skal få makt. Fordi det er det feminisme betyr å få makt, aka makta til kvinner. Likhet er bare 2nd betegnelse for at de skal få mer innflytelse. Altså jeg er for ting som "like muligheter eller jobb basert på kvalifikasjoner" men du må bli valgt ut fordi du har kommet deg dit. Så ja er ikke keen på ideen at de skal automatisk ha høyere verdi bare fordi du er født slik og slik. Giftig feminitet er også en dårlig ting, fyren i videoen snakket om giftig maskulinitet. Giftig feminitet er det som får folk til å ikke gjøre noe, eneste det er brukbar til er mote. Når det kommer til det så er giftig maskulinitet bra. Det får deg til å handle, gjøre tinger. Hva enn du er, du kan være attraktiv men å ha en maskulin personlighet er praktisk, det motsatte er feminin personlighet, det er bare å være uproduktiv og å underkaste seg, empati er bra så å ha litt feminitet er greit men ikke til grensen at det overtar det maskuline. Om de mener "giftig aggresjon" det er jeg enig i, fordi enten om du er sabla femi eller maskulin så er aggresjon forferdelig gledesdreper og ille, så det kan man være enig i er dårlig ( i kontekst til å gå løs på andre iallfall) Uansett jeg kan være for enkle verdier. Men hvis det bare er komedie i det så er det bare komedie materiale. Altså for noen år siden såg jeg "disse for å nevne å fleng om du vil se" generelt er det bra at det eksisterer... men som komedie. Hvis det er saker jeg kan forstå så ok. Sånn viktige saker, men noen er bare ganske "men kan huske det var fler med mindre YouTube begynner å fjerne det nå". BitChute er uansett en alternativ nettside som anbefales som ikke driver med sensur https://www.bitchute.com/ Endret 10. oktober 2018 av Sign21 1
AmandaVI Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 ... du har i det minste gått av med dagens for mest usammenhengende idioti i en og samme tråd. Det er vel et greit plaster på såret, siden du antakelig ikke får råd til å kjøpe deg inn i politikken med det første. 4
Sign21 Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2018 20 timer siden, AmandaVI skrev: ... du har i det minste gått av med dagens for mest usammenhengende idioti i en og samme tråd. Det er vel et greit plaster på såret, siden du antakelig ikke får råd til å kjøpe deg inn i politikken med det første. Så du sier at folk i utviklingsproblematisk land som sliter av fattigdom er FRP velgere? Er dette noe du har plukket opp ifra marxister eller ateister i USA i deres kultur der de kaller fattige folk i sørstatene for folk som har sex med deres egne og oftest gjør narr av fattigdommen deres. Bare lurer? Er dette virkelig en strategi du vil innføre. Om folk er fattige så stemmer de ut ifra sjela og hva de tror er rett... så fordi de ikke har fine hus så er de feil og feil miljø så er dette ok?. Jeg mener antar du prøver å hensi et poeng her men er dette noe du virkelig vil gå for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå