Vihus Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Vi er noen venninner som skal til Gdansk på tur, og jeg lurer derfor på om noen har noe de vil anbefale at vi gjør? Hvor er de beste butikkene, restaurantene, spa, utesteder osv? Endret 10. oktober 2018 av Vihus
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Kjedelig plass 😣 Anonymkode: 0d730...1b1
Zenhouse Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 Galeria Baltycka( stort senter), Madison ( mindre senter), markedshallen, Maria-kirken( verdens største steinkirke). 2
Gjest Kendall Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 Var i Gdansk 5 dager nå i september. Det var skikkelig billig mat og drikke i Polen! Når jeg var i Gdansk så spiste vi på en restaurant som heter Gdanski Bowske som serverte typisk polsk kjøkken. Utrolig godt 😋 Når det gjelde shopping så er det en kjøpesenter i sentrum som heter Madison. Jeg gjorde mange gode kupp fordi det er sååå billig der. ( Jeg handlet mest på KappAhl, bershka, pull & bear etc) Vi var også på badeland men husker ikke hva den het Stort utvalg av sklier, lite folk og det var greit. Vi var innom Gdansk konsetrasjonsleir. En sterk opplevelse men anbefaler hvis dere har mulighet til det! Så var jeg på spa, tror det het urban spa. Prøvde ansiktsbehandling og aromaterapi. Fornøyd med begge behandlingene. Det var fint bassengområde med fin utsikt over byen.
Lisahg Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 Anbefaler virkelig å spise på gold wasser. Dette syntes jeg er den beste i gdansk. De har helt super frokost og middag. Ellers er det en outlet som heter fashion house gdansk, ganske bra den Her har de alt mulig. Sporttøy, only, vesker, sko osv. Og spa, det er ganske digg når man først er der! Super billig 😄 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 ta en tur til det nye og flotte krigsmuseet rett utenfor sentrum. Prøv gjerne tradisjonell mat i kantinen der også. Den er bra:-) De har til og med gratis parkering i p-huset (vi kjører alltid leiebil i Gdansk for den ultimate opplevelsen) Anonymkode: b141a...d9b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå