AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Noen anbefalinger til gode dusjsåper for tørr hud? jeg har prøvd dusjolje fra blant annet L'occitane og Cosmica men jeg er ikke særlig fornøyd med dem Anonymkode: 247c7...f0a
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Min er faring på denne tiden av året er at det ikke finnes pleie i dusjsåper og lignende da det er vannet i seg selv som er uttørkende. Jeg bruker veldig lite såpe i dusjen i perioder jeg er tørr og kløete og klør like mye etterpå da som jeg gjør hvis jeg bruker mye såpe. Ta korte dusjer og ikke bruk for varmt vann. Prøv også å ikke dusje for ofte. Det går fint an åå hoppe over en dag i nye og ne og ta en kattevask med klut. Kan anbefale HTH sin bodylotion, den er lett å smøre ut og ser ut til å lindre kløen min.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 Dusjolje vil jeg anbefale Mer skånsomt enn vanlig dusjsåpe og smører huden. Kan anbefale dusjolje fra Rituals, de har mange forskjellige serier, der gjelder det bare å finne lukten man liker best. Den grønne serien f.eks lukter ganske behagelig av lotusblomst Synes også dusjskummet deres er bra, blir ikke noe tørrere i huden av den. Det viktigste mot tørr hud er uansett å smøre den etter dusj og ikke dusje mer enn nødvendig. Og ikke altfor varmt vann. Anonymkode: 37af6...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå