Gå til innhold

Skjønner ingenting! Gravid likevel? Bilde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er prøvere, og for noen dager siden fikk jeg en supersvak positiv test, to dager etter IKM. Så kom mensen - trodde jeg i hvert fall. Men blødde kun i to dager, uten spotting i 2-3 dager først, slik jeg pleier å gjøre. Har også vært veldig øm nederst i magen under blødningen. I natt stoppet blødningen, og jeg våknet opp kjempekvalm. Har vært kvalm i hele dag. Fikk en innskytelse og tok en test da jeg kom hjem i kveld og fikk denne. Streken er svak, men tydelig nok. Kan jeg være gravid likevel? 😳 

52387CFE-A270-466C-A555-8F9D3A674C32.jpeg

Anonymkode: f593d...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at du er gravid, mange har en liten blødning i starten av svangerskapet. Det kan også være en spontanabort, eller starten på en. Mål HCG over flere dager hos legen for å se om det stiger.

Anonymkode: ad838...03b

Skrevet

De testene av den typen stoler jeg ikke på. Har vist to streker hos meg og er ikke gravid. Bruk en annen test eller mål HCG hos lege

Anonymkode: 32754...13f

Skrevet

Selv etter en spontanabort kan man teste positivt i opptil to uker etterpå da det tar tid før hcg-nivået å komme ned.

Tiden vil vise hvordan det har gått hos dere. Prøv å test igjen om ett par dager og se om det er noe tydeligere resultat.

Anonymkode: 915cf...88e

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ingen strek? 

Anonymkode: ceb06...618

Skrevet

Sikker på at det der ikke bare er en skyggestrek?

Anonymkode: 52c95...ca1

Skrevet

Sorry såg den nå. Du kan jo ta en ny test i morgen. 

Skrevet

D1513FB3-9571-4809-B030-29161842DE2C.jpeg

E0617442-8122-4E96-80A6-085B727ECFBC.jpeg

Anonymkode: 5680c...1ca

Skrevet

Det er fremdeles en svaaaak strek der ser det ut som! 

Skrevet

Jeg ville ventet et par dager og testet på nytt. Kan være kjemisk, men det er mulig du bare hadde en blødning også. 

Skrevet

Jeg fikk sånn når det var kjemisk, kombinert med sterkere positive/svakere og litt «forvirra» testing.

Kvalme er jo relatert til høy Hcg, så det ville vært veldig underlig om du fikk kvalme så tidlig når testen er så svak at det igrunnen liker mest på en skyggestrek.

Jeg fikk sterkere strek enn det på det jeg anså for å være en veldig svak strek - men det er jo vanskelig å si hvordan de nærmeste dagene forløper seg for deg.

Anonymkode: 225b2...26d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...