Ingen Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Vi skal på kurs i Oslo og er ikke kjent i byen.Kurset går fra fredag til søndag.Fredagen skal vi være på Sthans haugen.Lørdag og søndag i Skådalsveien på Vettakollen.Hvor er det lurest å bestille hotell, i forhold til kurs adressene,tbaner/trikk?Jeg har faktisk ikkevert i Oslo før og er veldig takknemlig for hjelp.
sofie777 Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Ved merket midt i bildet er St.Hanshaugen. Her er også hoteller i nærheten marker med pris. Alle baner går greit fra sentrum, men jeg kan sjekke i neste melding hvilken som er best til Skådalsveien/Vettakollen.
sofie777 Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) T-bane nummer 1 går til stoppet som heter Vettakollen, men Skådalsveien er lang, så du bør vite husnummeret for å vite nøyaktig hvilket stopp du skal gå av på. Her er kart fra finn Hvor du skal ta t-banen fra, kommer helt an på hvilket hotell du finner. Det er flest hoteller i sentrum. De nærmeste hotellene på den siden av byen ligger ikke langs t-bane 1 som det er best for deg å bruke. Bruk ruter.no sin reiseplanlegger for å vite nøyaktig når du må reise for å komme frem i tide. Håper dette var til hjelp. Vil du ha mer hjelp av meg, send meg PM. (PS. Jeg er B-menneske, så ikke forvent hjelp tidlig i morgen eventuelt) Endret 10. oktober 2018 av sofie777
Ingen Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2018 Tusen takk😀Dette var til stor hjelp.Er vel best for oss å finne et hotell i Oslo sentrum da.Har du et hotell å anbefale i nærheten av tbanestasjon?
sofie777 Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg har bodd på flere hotell, de fleste i sentrum ligger i grei avstand til T-banen. Det er i grunnen best å finne et hotell som passer i ditt budsjett og så er det max et kvarter å gå derfra. Både på google- og finn-kartet er stoppestedene godt markert om du vil vite mer nøyaktig hvor t-banen går. I sentrum går alle samlet. Hvis du bruker en side som hotels.com eller lignende, så kan du finne hotell i flere prisklasser, men du bør da sjekke hvor de ligger på kartet sånn at du ikke får et hotell på Gardermoen f.eks. Eller du kan trykke på prisene i det første google-kartet. Lykke til
Christiane_W Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 Thon Hotel Opera, Scandic Byporten, Scandic Oslo City, Comfort Grand Central og Comfort Xpress Central Station ligger alle i umiddelbar nærhet til Oslo S og Jernbanetorget t-bane stasjon. Andre muligheter kan være Thon Slottsparken eller Scandic Holbergs plass. De ligger sentralt, gangavstand til St. Hanshaugen og ca 10 minutters gange fra Nathionaltheateret stasjon (med både t-bane, tog og Flytog). Ellers er det jo som @sofie777 sier; de fleste i sentrum ligger i grei avstand til t-banen, så finn et som passer ditt budsjett. 1
Ingen Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2018 Tusen takk for hjelp begge to😀Har nå funnet et sentralt hotell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå