Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en jente på 13 år som akkuratt har begynt på ungdomskolen. Jeg har det ganske kjipt nå for å si det sånn. Jeg har tidligere blitt mobbet (1-6) men så ble det bedre i syvende. Jeg kom i klasse med fire jenter som jeg ikke har vært så mye med, tre av de er i tilleg veldig nære. Og hver for seg er de veldig greie men når de er sammen eller to og to blir de veldig krasse og frekke mot meg. Den fjerde jenten snakker ikke så mye norsk og har fått seg nye venner i klassen.

Og de andre jentene i klassen har blitt kjent med hverandre, og begynt å utestenge. Åltsa vi har gått i klasse sammen i to måender og de har allerede begynt å utestenge. Det orker ikke jeg.

De andre jentene fra klassen min har begynt i en annen klasse, vi ble altså delt i to. To av mine gode venner begynte i den klassen. Men nå har de begynt å krangle så de baksnakker hverandre HELE tiden til meg, men alike vell så vil de forsatt heller være med hverandre på fritiden i stedet fra meg. Nå er det jo høstferie så jeg ser det jo litt ekstra når folk er sammen osv. Jeg spurte hun ene om vi skulle dra på kino, men følte hun var litt negativ. 

Venner fra fotballen og barnehagen osv føler jeg bare har blitt annerledes etter undomskolen, noen tøffer seg veldig. 

Jeg har liksom ingen nære venner som jeg har det fint med og jeg ser heller ingen fremtid for å få meg nye venner på den nye skolen, så jeg griner veldig en del etter skolen og gruer meg til skoledagene. Det er også helt sykt bråkete i timene, pappa skrev en meldig til lærerene mine for jeg har hatt hodepine etter hver skoledag men det blir jo ikke bedre. Det var kjempe bråkete under nasjonaleprøver..

jeg googlet litt i dag og så at fra man er 14 år kan man begynne på internatskole med EF i torkay, og jeg synes at det virket veldig interesant så jeg lurte på om noen har erfaring med det?

(viste ikke helt hvor jeg skulle sette dette, og sorry for et veldig langt innlegg)

Anonymkode: faa33...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...