Julie Skrevet 20. mars 2005 #1 Del Skrevet 20. mars 2005 Glidelåsen har gått i stykker på en dongeribukse jeg har..det passer litt dårlig siden jeg har litt manko på bukser for tida og lommeboka er litt slunken :-( Er det mulig å bytte den gliselåsen? Er det vanskelig i såfall? Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2005 #2 Del Skrevet 20. mars 2005 Sy på en glidelås er vanskelig...i hvert fall hvis du ikke er kjempeflink til å sy.. Men tror ikke det koster så mye hos en skredder? Ville undersøkt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 20. mars 2005 #3 Del Skrevet 20. mars 2005 Fikk akkurat et tips om at hvis du velger å få noen profesjonelle til å sy den på så lønner det seg å kjøpe glidelåsen selv på forhånd! Men husk uansett å spørre om pris på forhånd. Det kan være dyrere enn å kjøpe nye bukse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 20. mars 2005 #4 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg skiftet glidelås hos en sydame før jeg kjøpte meg symaskin selv. Kjøpte glidelåsen på forhånd og betalte ca. kr. 100,- for jobben - vel verd pengene for det var yndlingsbuksa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #5 Del Skrevet 21. mars 2005 jeg betalte 80. Alt kan jo være vanskelig før man prøver. hadde det vert et annet stoff ville jeg anbefalt deg å prøve selv,men dongri er tykt. jeg har faktisk klart å sy en gang for hånd, men det holder dårlig på dongry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå