Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg postet link til artikkel om det for noen timer siden. Det sto ikke noe om at politiet hadde sendt ut etterlysning av de bilene.

Anonymkode: d551b...45b

OK, da får vi håpe de gjorde det i hvertfall. Men det ser ikke til å ha ledet til noe om de gjorde det.

Anonymkode: 4df74...520

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ødela vel strengt tatt ikke alle. 

De hadde ganske mange spor de ikke fant ut av: fra attentatene til sokken.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Link  til  artikkelen over.

De mangler sa en skikkelig beskrivelse av bilene ser det ut til, ikke nok til å gå ut å etterlyse for at folk skal forstå at de har observert noe av viktighet.

Skrevet
2 minutter siden, Simpson skrev:

De hadde ganske mange spor de ikke fant ut av: fra attentatene til sokken.

Det er det at man må ha nok bevis også vet du, jeg tenker da på attentatene. Sokken er jeg enig i at de gikk glipp av noe kanskje av viktighet.

Skrevet

De mangler sa en skikkelig beskrivelse av bilene ser det ut til, ikke nok til å gå ut å etterlyse for at folk skal forstå at de har observert noe av viktighet.

Det var veldig synd. For selv om de manglet en skikkelig beskrivelse av bilene, kunne de ved å gå ut i media med etterlysninger av biler i en viss farge og form feks ha fått viktige vitneobservasjoner fra andre.

• Liker 1
Skrevet

Det var veldig synd. For selv om de manglet en skikkelig beskrivelse av bilene, kunne de ved å gå ut i media med etterlysninger av biler i en viss farge og form feks ha fått viktige vitneobservasjoner fra andre.

De jobber kanskje litt ut fra teorier at de må snevre inn søk, som feks i 180-samtalen. En viss farge vil jo kanskje føre til mange tips. Men jeg er enig i at de kanskje burde gjort det, for det kan sikkert ikke ha vært mange biler av en viss farge i akkurat området rundt Sørumsand.

• Liker 2
Skrevet

De jobber kanskje litt ut fra teorier at de må snevre inn søk, som feks i 180-samtalen. En viss farge vil jo kanskje føre til mange tips. Men jeg er enig i at de kanskje burde gjort det, for det kan sikkert ikke ha vært mange biler av en viss farge i akkurat området rundt Sørumsand.

Ja, og i hvert fall er det sannsynlig at folk legger merke til fremmede biler på fremmede tidspunkt i et område som dette (som ikke er tett befolket). 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, og i hvert fall er det sannsynlig at folk legger merke til fremmede biler på fremmede tidspunkt i et område som dette (som ikke er tett befolket). 

Ja det er det faktisk en ganske stor sjanse for. Men nå er det forsent tenker jeg. Og kanskje flyktet de en annen vei enn via de bilene også. 

• Liker 1
Skrevet

Kan flere eventuelle fluktbiler ha stått parkert i nærheten (i samme nabolag, kanskje i en annen gate der) av den grå bilen ved Ekornstien?

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det faktisk en ganske stor sjanse for. Men nå er det forsent tenker jeg. Og kanskje flyktet de en annen vei enn via de bilene også. 

Det har du rett i. 

Skrevet

Kan flere eventuelle fluktbiler ha stått parkert i nærheten (i samme nabolag, kanskje i en annen gate der) av den grå bilen ved Ekornstien?

Det kan det jo teoretisk sett være en sjanse for. Fluktbiler kan ha stått mange steder de. 

• Liker 1
Skrevet

Kan det være at det er Marie som har knust ruta? siden hennes blod er funnet på en glassbit. Hvordan ble egentlig ruta knust? 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, #Sunrise skrev:

Kan det være at det er Marie som har knust ruta? siden hennes blod er funnet på en glassbit. Hvordan ble egentlig ruta knust? 

Etterforskerne mener at ruta ble knust av gjerningspersonene før de gikk inn i kårboligen. Sandberg har en teori om at gjerningspersonene kom inn en annen vei (gjennom hoveddøren nede) og at glasset ble knust fra innsiden.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, #Sunrise skrev:

Jeg vet ikke om Marie kan ha knust ruten. Da ville det kanskje også ha vært mer blod på mer av glasset?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etterforskerne mener at ruta ble knust av gjerningspersonene før de gikk inn i kårboligen. Sandberg har en teori om at gjerningspersonene kom inn en annen vei (gjennom hoveddøren nede) og at glasset ble knust fra innsiden.

Men HVORDAN ble ruta knust? slag,skudd, gjenstand?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om Marie kan ha knust ruten. Da ville det kanskje også ha vært mer blod på mer av glasset?

En dame på 80 år skulle ha forsøkt å slå ut en rute? Som var hardt skadet? Da ville det vel vært mere blodsøl å finne i den gangen? Og hvorfor skulle hun slå ut den ruten?

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, #Sunrise skrev:

Men HVORDAN ble ruta knust? slag,skudd, gjenstand?

Jeg har aldri forsøkt slå ut en rute, men om noen gjorde det så hadde de kanksje funnet noen biologiske spor der? Skudd så ville de vel sett det. Så det heller kanskje mot en gjenstand?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...