AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3101 Skrevet 22. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg ser tegningene Kristin gjenskaper fra juleselskapet under avhør, legger jeg merke til at hun skriver mor/far på soverommet til Marie og Kristian. Jeg tenker dette kan skyldes at de aller fleste med et forhold til denne gården og menneskene der, omtalte Marie og Kristian som mor og far. Det gjør 180-mannen også! Mor og far på gården det er Anne og Kristian det hos alle. Hvorfor skulle Kristin ellers skrive det hun gjør? I tillegg skriver Kristin Per/Anne på rommet de bruker å oppholde seg ved besøk der. Hun ser ut til å ha «glemt» at Per er død? Min teori er at hun gjør dette fordi hun er i et avhør hvor hun blir bedt om å tegne plantegninger av kårboligen og alt i dette avhøret handler om den kvelden. Og hun direkte og spontant skriver akkurat det hun faktisk skrev den kvelden (juleselskapet). Noe som igjen taler for at hun snakker sant om at planene ble lagt den kvelden. Anonymkode: 4df74...520 Jeg tenker hun skriver det som er naturlig, og det som er naturlig er at Per og Anne deler rom. Dette taler ikke for sannhet, ei heller imot det. Anonymkode: b1e0a...dfa
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3102 Skrevet 22. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hun direkte og spontant skriver akkurat det hun faktisk skrev den kvelden (juleselskapet). Noe som igjen taler for at hun snakker sant om at planene ble lagt den kvelden. Det behøver ikke å stemme. Hun kan ha sett en tegning i forbindelse med planlegging en annet sted, en annen dag, sammen med andre mennesker i tiden før Annes mann døde. Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3103 Skrevet 22. november 2018 Jeg så episoden igår, der Synøve (søsteren til Kristin og Veronika) snakka. La merke til hvor surt ho svara på spørsmål. Og alt ho svarte på starta med «Fredrik ditt og datt». Og det bildet av kontoret til kjæresten Fredrik. Med masse ølflasker overalt. I tillegg var omtrent alle innom der den dagen Fredrik hadde bursdag. Fikk en følelse av at det var litt rusaktig miljø. Og at samtlige i familien Kirkemo virker mistenkelige de også. Anonymkode: 219f0...4e4 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3104 Skrevet 22. november 2018 2 minutter siden, Frida skrev: Hvorfor skulle det være viktig for dem å skjule at de gikk ned trappen når det var tydelig at de var i huset? Kanskje hvis de kom seg inn i kårboligen gjennom hoveddøren nede, var det viktig å skjule at de gikk opp den trappen. Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3105 Skrevet 22. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så episoden igår, der Synøve (søsteren til Kristin og Veronika) snakka. La merke til hvor surt ho svara på spørsmål. Og alt ho svarte på starta med «Fredrik ditt og datt». Og det bildet av kontoret til kjæresten Fredrik. Med masse ølflasker overalt. I tillegg var omtrent alle innom der den dagen Fredrik hadde bursdag. Fikk en følelse av at det var litt rusaktig miljø. Og at samtlige i familien Kirkemo virker mistenkelige de også. Anonymkode: 219f0...4e4 Var alle innom ? Først hørtes det ut som om kun Gunnar var innom, og han sa det var flere innom? Anonymkode: b1e0a...dfa 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3106 Skrevet 22. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så episoden igår, der Synøve (søsteren til Kristin og Veronika) snakka. La merke til hvor surt ho svara på spørsmål. Og alt ho svarte på starta med «Fredrik ditt og datt». Og det bildet av kontoret til kjæresten Fredrik. Med masse ølflasker overalt. I tillegg var omtrent alle innom der den dagen Fredrik hadde bursdag. Fikk en følelse av at det var litt rusaktig miljø. Og at samtlige i familien Kirkemo virker mistenkelige de også. Anonymkode: 219f0...4e4 kan hende Per og Veronica også drev med rus? Anonymkode: b1e0a...dfa 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3107 Skrevet 22. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: kan hende Per og Veronica også drev med rus? Anonymkode: b1e0a...dfa 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hvis de kom seg inn i kårboligen gjennom hoveddøren nede, var det viktig å skjule at de gikk opp den trappen. Anonymkode: d551b...45b jeg tror mer at det var viktig å få dette til å se ut som noe annet enn det det faktisk var, så de slo inn verandadøren 😀 Anonymkode: 4df74...520 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3108 Skrevet 22. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så episoden igår, der Synøve (søsteren til Kristin og Veronika) snakka. La merke til hvor surt ho svara på spørsmål. Og alt ho svarte på starta med «Fredrik ditt og datt». Og det bildet av kontoret til kjæresten Fredrik. Med masse ølflasker overalt. I tillegg var omtrent alle innom der den dagen Fredrik hadde bursdag. Fikk en følelse av at det var litt rusaktig miljø. Og at samtlige i familien Kirkemo virker mistenkelige de også. Anonymkode: 219f0...4e4 Jeg enig med deg. Jeg tror det er en del rundt dem som er enten truet til å ti stille eller ikke tør å si sannheten. Anonymkode: 4df74...520 7
Frida Skrevet 22. november 2018 #3109 Skrevet 22. november 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg tror mer at det var viktig å få dette til å se ut som noe annet enn det det faktisk var, så de slo inn verandadøren 😀 Anonymkode: 4df74...520 De var altså smarte nok til å dirke opp hoveddøren + den andre døren nede uten å sette igjen så mye som en liten ripe, men de var samtidig så dumme at de knuser verandadøren oppe innenfra! Det var teorien sin det! ps. mente altså ikke at du ..520 tror det. Endret 22. november 2018 av Frida la til noe 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3110 Skrevet 22. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var alle innom ? Først hørtes det ut som om kun Gunnar var innom, og han sa det var flere innom? Anonymkode: b1e0a...dfa Jeg oppfatta det som at Synnøve, Fredrik, broren til de tre jentene, og noen andre som sikkert var som han Gunnar, og at det ciste seg at Per og Veronica var innom og? Men jeg kan ha tatt feil Anonymkode: 219f0...4e4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3111 Skrevet 22. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg enig med deg. Jeg tror det er en del rundt dem som er enten truet til å ti stille eller ikke tør å si sannheten. Anonymkode: 4df74...520 Ja nettopp! Anonymkode: 219f0...4e4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3112 Skrevet 22. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hvis de kom seg inn i kårboligen gjennom hoveddøren nede, var det viktig å skjule at de gikk opp den trappen. Anonymkode: d551b...45b Jeg tror de kom samme vei som de dro noen av den, over til fjellet. Og da er det naturlig å tenke de kom seg inn via verandadøren, noe alt på åstedet taler for. Og så tror jeg noen gikk til den grå bilen i Ekornstien. Anonymkode: 4df74...520 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3113 Skrevet 22. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: kan hende Per og Veronica også drev med rus? Anonymkode: b1e0a...dfa Ja har lurt på det en stund. Ser Veronica har sånn kokain hals (litt tykk på midten). Men det blir bare spekualsjon og synsinger. Bare sett det og fundert. Anonymkode: 219f0...4e4 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3114 Skrevet 22. november 2018 I tillegg til avtrykkene fra den dameskoen med sokk delvis tredd over, ble det funnet vage spor som kan tyde på en gjerningsperson med tildekket fottøy. https://www.vg.no/spesial/2018/orderud/sporene/sokken Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3115 Skrevet 22. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppfatta det som at Synnøve, Fredrik, broren til de tre jentene, og noen andre som sikkert var som han Gunnar, og at det ciste seg at Per og Veronica var innom og? Men jeg kan ha tatt feil Anonymkode: 219f0...4e4 Ja, det ble fort rotete. Jeg oppfattet det som at Synnøve sa det var boren og Kristin. Også ble Gunnar nevnt (husker ikke hvordan han kom inn i bildet) han nevner en person til. Også hadde har Per og Veronica og Sverre (?) vært der også, usikker på hvem som sier dette. Hvordan sjekket politiet ut Gunnar som 180-mannen? Anonymkode: b1e0a...dfa 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3116 Skrevet 22. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker hun skriver det som er naturlig, og det som er naturlig er at Per og Anne deler rom. Dette taler ikke for sannhet, ei heller imot det. Anonymkode: b1e0a...dfa Hvorfor imot det? Og hva tenker du rundt at 180-mannen også omtaler Marie som mor? Anonymkode: 4df74...520 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3117 Skrevet 22. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg tror mer at det var viktig å få dette til å se ut som noe annet enn det det faktisk var, så de slo inn verandadøren 😀 Anonymkode: 4df74...520 Du tror at de låste seg inn i kårboligen gjennom hoveddøren nede? Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3118 Skrevet 22. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I tillegg til avtrykkene fra den dameskoen med sokk delvis tredd over, ble det funnet vage spor som kan tyde på en gjerningsperson med tildekket fottøy. https://www.vg.no/spesial/2018/orderud/sporene/sokken Anonymkode: d551b...45b Ja det er mye som tyder for at de var to på åstedet 👍🏻 Anonymkode: 4df74...520 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3119 Skrevet 22. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har lurt på det en stund. Ser Veronica har sånn kokain hals (litt tykk på midten). Men det blir bare spekualsjon og synsinger. Bare sett det og fundert. Anonymkode: 219f0...4e4 Det kunne forklart de korte samtalene til Lars Grønnerød. OG at Per Orderud klarte å droppe kontakt med foreldrene sine over en så lang periode. Anonymkode: b1e0a...dfa 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3120 Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du tror at de låste seg inn i kårboligen gjennom hoveddøren nede? Anonymkode: d551b...45b Nei jeg tenker at de ville fingere et innbrudd. Slo inn glasset, åpnet verandadøren og gikk inn den veien. Anonymkode: 4df74...520 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå