Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Om han var med på drapene og planleggingen da?

Anonymkode: f8e23...c5e

da må du begrunne hvorfor du selv ville gitt et våpen til noen som er bevis mot deg selv? det er idiotisk!

ingen av de fire har nevnt en 5 mann i planleggingen og med så løse munner de har, så er det faktisk helt utrolig

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

Dette har de mistet allerede. 21 år er så og si dømt for drap. det er ikke så mye mer fra eller til der.

For noe tull, dette og ønomiske motiv et eneste grunnen til at de ønsker gjenopptagelse av saken.  Mye å hente med andre ord. Nå er det utskilt tomter på gården også. Hvem vil samarbeide med drapsmenn om slikt. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

da må du begrunne hvorfor du selv ville gitt et våpen til noen som er bevis mot deg selv? det er idiotisk!

ingen av de fire har nevnt en 5 mann i planleggingen og med så løse munner de har, så er det faktisk helt utrolig

Kanskje kun 1 av de 4 vet at en 5. mann er med på planleggingen. Og det tør ikke vedkommende å si til de andre 3?

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du er veldig opptatt av at alle andres teorier og tanker er oppspinn. Du har vel antydet at flere er personlighetsforstyrret også, har du ikke? Hva er grunnen mon tro..,,,

Har ikke antydet at noen er personlighetsforstyrret,, men har fått den kastet etter meg av en "anonymbruker". 

for å oppsummere - gi en god grunn for en nevnt påstand og ikke bare sleng ut tomme påstander uten rot i virkeligheten.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

Jeg tror du undervurderer 180-mannen. Denne våpenelskeren som ringte 180. Denne manipulative mannen som vet det er fingeravtrykk på våpnene etter P og V. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du undervurderer 180-mannen. Denne våpenelskeren som ringte 180. Denne manipulative mannen som vet det er fingeravtrykk på våpnene etter P og V. 

Denne mannen som lett knuser deres drømmer. Jeg kan nesten høre det klirre....

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Denne manipulative mannen som vet det er fingeravtrykk på våpnene etter P og V. 

de snakket om å ha større sko for å ikke bli gjenkjent på sko-størrelse, men skyter de tre uten å bruke hansker? nei,  jeg signer ut nå. 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, megda skrev:

Jeg ville heller ikke nevnt han for å si det sånn.....Mannen er trolig livsfarlig....

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje kun 1 av de 4 vet at en 5. mann er med på planleggingen. Og det tør ikke vedkommende å si til de andre 3?

kanskje kun 1 av de 4 vet at det er 5 andre i planleggingen? og den ene tør ikke si det til de andre 3?  kanskje det er 2 andre. dette har ingen rot i noe bevis, avhør eller samtaler fra vitner mm. 

• Liker 4
Skrevet

de snakket om å ha større sko for å ikke bli gjenkjent på sko-størrelse, men skyter de tre uten å bruke hansker? nei,  jeg signer ut nå. 

De skjøt ikke uten hansker, men de gjorde de på skytterbanen og under mulig annen trening på å drepe 3 i kårboligen.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De skjøt ikke uten hansker, men de gjorde de på skytterbanen og under mulig annen trening på å drepe 3 i kårboligen.

Men det tenkte de ikke på når de lot han få beholde våpnene etter drapene......de hadde vel egne ting de skulle plante de....

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville heller ikke nevnt han for å si det sånn.....Mannen er trolig livsfarlig....

Gammmel kanskje, men fortsatt livsfarlig. Tipper han er på,alder med P.

• Liker 2
Skrevet

De skulle aldri blandet inn denne mannen....

• Liker 2
Skrevet

kanskje kun 1 av de 4 vet at det er 5 andre i planleggingen? og den ene tør ikke si det til de andre 3?  kanskje det er 2 andre. dette har ingen rot i noe bevis, avhør eller samtaler fra vitner mm. 

En femte mann. Og om kun 1 av de vet om den 5. mannen, tør ikke den ene å si noe om det til noen. Kanskje. Jeg har egentlig ikke en slik teori, men jeg forsøker å følge det som ab 5ce sa nå i sin teori.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En femte mann. Og om kun 1 av de vet om den 5. mannen, tør ikke den ene å si noe om det til noen. Kanskje. Jeg har egentlig ikke en slik teori, men jeg forsøker å følge det som ab 5ce sa nå i sin teori.

Alle vet om denne mannen og de er redd ham alle sammen....

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Og ikke nok med det, de klarer aldri bevise at han var på stedet, eller at han ringte 180....

• Liker 3
Skrevet

Snakk om å sitte i saksa....

• Liker 3
Skrevet

Pffffft. 180-mannen vet om de planlagte drapene fordi Kristin har skravlet med ham om det. Lista over folk som hadde hørt Kristin snakke om drap og lete etter torpedo ble etterhvert lang. 180-mannen ringte 180 for å utgi seg for å være Per og for å advare om at drap ville finne sted på Orderud i pinsen. Han ville at 180-operatøren skulle legge merke til ham, huske samtalen og varsle politiet. 

Skal kanskje heller ikke se bort fra at 180-mannen gikk en tur i området drapsnatta.. 

Anonymkode: c40bf...32c

• Liker 2
Skrevet

Det har vært lite svar fra Milli i de siste dagene. Men de har nok tusenvis av spørsmål å lese  gjennom, i tillegg til annet arbeid.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...