megda Skrevet 29. november 2018 #5401 Skrevet 29. november 2018 1 minutt siden, NordicViking said: Litt koseprat før du dreper dem, liksom? Tviler jeg sterkt på. Gjør jobben kjapt, kom deg bort fra åstedet med en gang. Nei, jeg vet ikke. Tenk om du var i samme sko. ville du sagt det som boblet på innsiden av urettferdighet og hat mm. som du har holdt inne så lenge? 1
NordicViking Skrevet 29. november 2018 #5402 Skrevet 29. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må det ha vært koseprat? Anonymkode: 4a7b0...1b2 Nei, de kan jo ha snakket om været og våronna, om lange arbeidsdager og hardt slit. 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #5403 Skrevet 29. november 2018 5 minutter siden, megda skrev: For min del virker det jo merkelig om det ikke er blitt utvekslet noen ord i mellom de avdøde og gjerningspersonene om disse faktisk var V&P eller Kristin+. Det virker litt for upersonlig å gå inn der å drepe de uten å prate litt først eller er jeg alene om å tenke det? Kanskje de prata med dem, grøss..... Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
NordicViking Skrevet 30. november 2018 #5404 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, megda skrev: Nei, jeg vet ikke. Tenk om du var i samme sko. ville du sagt det som boblet på innsiden av urettferdighet og hat mm. som du har holdt inne så lenge? Nei, jeg ville ha holdt kjeft. Ikke bli følelsesmessig involvert med den du skal drepe, for da kommer kanskje angeren. 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5405 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, NordicViking skrev: Nei, de kan jo ha snakket om været og våronna, om lange arbeidsdager og hardt slit. Det du nevner er vel å betrakte som koseprat 😀 Jeg tenkte mer i retning av nedverdigende prat jeg da, truing, håning, forakt osv. Men meg om det, Anonymkode: 4a7b0...1b2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5406 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, NordicViking skrev: Nei, jeg ville ha holdt kjeft. Ikke bli følelsesmessig involvert med den du skal drepe, for da kommer kanskje angeren. Så du tror ikke de som drepte var følelsesmessige involvert på noen måte fra før av? Anonymkode: 4a7b0...1b2
SoWhat? Skrevet 30. november 2018 #5407 Skrevet 30. november 2018 8 minutter siden, megda skrev: For min del virker det jo merkelig om det ikke er blitt utvekslet noen ord i mellom de avdøde og gjerningspersonene om disse faktisk var V&P eller Kristin+. Det virker litt for upersonlig å gå inn der å drepe de uten å prate litt først eller er jeg alene om å tenke det? Prate litt først? Tok de en kaffe og kanskje? Du lar fantasien løpe litt løpsk 😄 det som ikke er ille nok kan jo være verre. Bare å bruke fantasien 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5408 Skrevet 30. november 2018 5 minutter siden, megda skrev: Nei, jeg vet ikke. Tenk om du var i samme sko. ville du sagt det som boblet på innsiden av urettferdighet og hat mm. som du har holdt inne så lenge? Huffamej.....om det var slik.... huffamej for alle.... Anonymkode: 4a7b0...1b2 1
megda Skrevet 30. november 2018 #5409 Skrevet 30. november 2018 trenger de å ha hatt med seg så mye utstyr fra bilen da i Ekornstien da? en bag med ragsokker, nylonstrømper, engangshansker, våpen etc. Litt som den som ble funnet i senere tid. rosa var vel ikke den mest nøytrale fargen men En overtrekksdress kan de jo ha hatt på allerde mm. 15 minutter å gå. 15 minutter å ta på seg ekstra ustyr. 15 minutter for å drepe. 15 minutter for å komme tilbake til bilen. 1 time til meditasjon. da er hun tilbake kl 06.00 presist! 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5410 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, megda skrev: trenger de å ha hatt med seg så mye utstyr fra bilen da i Ekornstien da? en bag med ragsokker, nylonstrømper, engangshansker, våpen etc. Litt som den som ble funnet i senere tid. rosa var vel ikke den mest nøytrale fargen men En overtrekksdress kan de jo ha hatt på allerde mm. 15 minutter å gå. 15 minutter å ta på seg ekstra ustyr. 15 minutter for å drepe. 15 minutter for å komme tilbake til bilen. 1 time til meditasjon. da er hun tilbake kl 06.00 presist! 😂 Sorry. Anonymkode: 4a7b0...1b2
megda Skrevet 30. november 2018 #5411 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, SoWhat? said: Prate litt først? Tok de en kaffe og kanskje? Du lar fantasien løpe litt løpsk 😄 det som ikke er ille nok kan jo være verre. Bare å bruke fantasien 🙂 gjør jeg? tenk at du skyter faren og moren din. hvilken sinnstilstand er du i da i det øyeblikket? Moren døde jo flere timer etter visstnok. kan de ikke ha utvelsket noen ord? synes ikke den fantasien er så vill, men det blir jo fantasi. enig der.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5412 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, megda skrev: trenger de å ha hatt med seg så mye utstyr fra bilen da i Ekornstien da? en bag med ragsokker, nylonstrømper, engangshansker, våpen etc. Litt som den som ble funnet i senere tid. rosa var vel ikke den mest nøytrale fargen men En overtrekksdress kan de jo ha hatt på allerde mm. 15 minutter å gå. 15 minutter å ta på seg ekstra ustyr. 15 minutter for å drepe. 15 minutter for å komme tilbake til bilen. 1 time til meditasjon. da er hun tilbake kl 06.00 presist! + noe tid for å kle seg om/ dra av seg overtrekksdresser el.l. m.m. Anonymkode: d551b...45b 2
NordicViking Skrevet 30. november 2018 #5413 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det du nevner er vel å betrakte som koseprat 😀 Jeg tenkte mer i retning av nedverdigende prat jeg da, truing, håning, forakt osv. Men meg om det, Anonymkode: 4a7b0...1b2 Kriminalteknikerne mener at Marie ble skutt mens hun lå på sin høyre side med ansiktet vendt mot vindusveggen. Ingen ting tyder på at hun var våken da hun ble skutt, og da virker det lite sannsynlig at gjerningspersonen skal ha brukt tid på å vrenge ut av seg år med oppspart sinne og annen gørr før h*n trakk i avtrekkeren. Kristian har da etter all sannsynlighet blitt skutt rett etterpå. Ingen ting tyder på noe annet. 8
megda Skrevet 30. november 2018 #5414 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, NordicViking said: Kriminalteknikerne mener at Marie ble skutt mens hun lå på sin høyre side med ansiktet vendt mot vindusveggen. Ingen ting tyder på at hun var våken da hun ble skutt, og da virker det lite sannsynlig at gjerningspersonen skal ha brukt tid på å vrenge ut av seg år med oppspart sinne og annen gørr før h*n trakk i avtrekkeren. Kristian har da etter all sannsynlighet blitt skutt rett etterpå. Ingen ting tyder på noe annet. En ting jeg lurer litt på? hvorfor ikke skyte de som sover i hodet først? du sparer kuler og du er sikker på at du dreper de med 1 skudd. er ikke noen proffjobb akkurat for min del 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5415 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, NordicViking skrev: Kriminalteknikerne mener at Marie ble skutt mens hun lå på sin høyre side med ansiktet vendt mot vindusveggen. Ingen ting tyder på at hun var våken da hun ble skutt, og da virker det lite sannsynlig at gjerningspersonen skal ha brukt tid på å vrenge ut av seg år med oppspart sinne og annen gørr før h*n trakk i avtrekkeren. Kristian har da etter all sannsynlighet blitt skutt rett etterpå. Ingen ting tyder på noe annet. Vel jeg tror ikke de har så mye usnakka med Marie egentlig. Så henne tar de rimelig raskt. Da våkner Kristian og han tror jeg ikke de tar raskt, med tanke på dødstidspunktet. Anonymkode: 4a7b0...1b2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5416 Skrevet 30. november 2018 1 minutt siden, megda skrev: gjør jeg? tenk at du skyter faren og moren din. hvilken sinnstilstand er du i da i det øyeblikket? Moren døde jo flere timer etter visstnok. kan de ikke ha utvelsket noen ord? synes ikke den fantasien er så vill, men det blir jo fantasi. enig der. Hvis morderne var i slekt med ofrene: Disse drapene skjedde jo ikke i affekt. De var nøye planlagt, så da er det trolig at gjerningspersonene forholdt seg helt kalde og rolige. Anonymkode: d551b...45b 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #5417 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, megda skrev: En ting jeg lurer litt på? hvorfor ikke skyte de som sover i hodet først? du sparer kuler og du er sikker på at du dreper de med 1 skudd. er ikke noen proffjobb akkurat for min del Trolig ikke torpedoer involvert her altså.... Anonymkode: 4a7b0...1b2
NordicViking Skrevet 30. november 2018 #5418 Skrevet 30. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du tror ikke de som drepte var følelsesmessige involvert på noen måte fra før av? Anonymkode: 4a7b0...1b2 Jeg tror ingen ting! Hva gjerningspersonen(e) eventuelt må ha følt er etter min mening revnende likegyldig. 5
SoWhat? Skrevet 30. november 2018 #5419 Skrevet 30. november 2018 Akkurat nå, megda skrev: gjør jeg? tenk at du skyter faren og moren din. hvilken sinnstilstand er du i da i det øyeblikket? Moren døde jo flere timer etter visstnok. kan de ikke ha utvelsket noen ord? synes ikke den fantasien er så vill, men det blir jo fantasi. enig der. Det var nok fordi moren ble dødelig såret, og ikke døde med en gang. Jeg kan ikke helt sette meg inn i situasjonen. Jeg tror ikke at jeg kunne holdt i et våpen en gang 🙂 så jeg vet ikke. Tror det var desperate folk på ferde, og tydeligvis ikke proffe eller kalde. Når en tenker på hvor mange skudd de avfyrte. Så jeg har store problemer med å tenke at de sa noe som helst. Regner med at det var anløp til panikk, og at de skjøt og kom seg bort. 4
megda Skrevet 30. november 2018 #5420 Skrevet 30. november 2018 @NordicViking Beviset og blodspor sier jo at Marie har kravlet ut av senga og bort til Kristian sin side av sengen etter hun er skutt. Hun har også hatt tid til å gå ut av soverommet for og bli skutt nærme døra der innbruddet fant sted. Med det beviset i bakhånd, så er det jo tid for å uveksle noen ord. Ei skutt dame på 80+ beveger seg ikke raskt 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå