Gå til innhold

Hva mener menn når de sier det er kaos i hodet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier at når han tenker på meg er det fullstendig kaos i hode og følelser..

Hva mener menn når de sier det er kaos i hode?

Anonymkode: 341f5...f4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme som kvinner...? Det er vel stort sett et uttrykk mange bruker når man har mange (noen ganger forvirrende eller motstridende) tanker i hodet på en gang - og man trenger tid til å fordøye/sortere de. I alle fall er jeg sånn; noen av oss sliter mer med sånne tankegreier enn andre...

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han sier at når han tenker på meg er det fullstendig kaos i hode og følelser..

Hva mener menn når de sier det er kaos i hode?

Min erfaring er at når menn sier det, er de ikke nok interesserte. Les :» he is just not that into you».

Anonymkode: 50326...4a6

• Liker 3
Skrevet

Trolig betyr det at han er interessert, men usikkert om han er interessert - nok! Han har ikke bestemt seg...så det lureste er nok å holde avstand, så ha får sortert ut hva han føler uten at du "maser". Mange menn er treige. De trenger evigheter med tid. Andre er for kjappe 😉

• Liker 1
Skrevet

Regner med at det betyr mange motstridende tanker og følelser. 

Anonymkode: 1f2d1...e5b

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at når menn sier det, er de ikke nok interesserte. Les :» he is just not that into you».

Anonymkode: 50326...4a6

Ikke i dette tilfellet....han er på knærne :) . Men er i en kinkig situasjon...så kan tenkes det er som de under her  skriver, mye tanker å sortere....

5 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Trolig betyr det at han er interessert, men usikkert om han er interessert - nok! Han har ikke bestemt seg...så det lureste er nok å holde avstand, så ha får sortert ut hva han føler uten at du "maser". Mange menn er treige. De trenger evigheter med tid. Andre er for kjappe 😉

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at det betyr mange motstridende tanker og følelser. 

Anonymkode: 1f2d1...e5b

2 timer siden, niledh skrev:

Det samme som kvinner...? Det er vel stort sett et uttrykk mange bruker når man har mange (noen ganger forvirrende eller motstridende) tanker i hodet på en gang - og man trenger tid til å fordøye/sortere de. I alle fall er jeg sånn; noen av oss sliter mer med sånne tankegreier enn andre...

Ok. Takk for svar, greit å få andres formening. Jeg skal gi ham tid til å sortere tankene. Vet han er i en vanskelig situasjon. Så ja, antakelig motstridende tanker og følelser...som fører til  kaoset hans. 

Takker for innspill!

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i dette tilfellet....han er på knærne :). Men er i en kinkig situasjon...så kan tenkes det er som de under her  skriver, mye tanker å sortere....

Ok. Takk for svar, greit å få andres formening. Jeg skal gi ham tid til å sortere tankene. Vet han er i en vanskelig situasjon. Så ja, antakelig motstridende tanker og følelser...som fører til  kaoset hans. 

Takker for innspill!

Han er i et annet forhold med andre ord?

Anonymkode: 68115...d01

Skrevet

Han er i et annet forhold med andre ord?

Anonymkode: 68115...d01

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...