AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Han sier at når han tenker på meg er det fullstendig kaos i hode og følelser.. Hva mener menn når de sier det er kaos i hode? Anonymkode: 341f5...f4f
Legokloss Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Det samme som kvinner...? Det er vel stort sett et uttrykk mange bruker når man har mange (noen ganger forvirrende eller motstridende) tanker i hodet på en gang - og man trenger tid til å fordøye/sortere de. I alle fall er jeg sånn; noen av oss sliter mer med sånne tankegreier enn andre... 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han sier at når han tenker på meg er det fullstendig kaos i hode og følelser.. Hva mener menn når de sier det er kaos i hode? Anonymkode: 341f5...f4f Min erfaring er at når menn sier det, er de ikke nok interesserte. Les :» he is just not that into you». Anonymkode: 50326...4a6 3
Eplejuice123 Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 Trolig betyr det at han er interessert, men usikkert om han er interessert - nok! Han har ikke bestemt seg...så det lureste er nok å holde avstand, så ha får sortert ut hva han føler uten at du "maser". Mange menn er treige. De trenger evigheter med tid. Andre er for kjappe 😉 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #5 Skrevet 10. oktober 2018 Regner med at det betyr mange motstridende tanker og følelser. Anonymkode: 1f2d1...e5b 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #6 Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at når menn sier det, er de ikke nok interesserte. Les :» he is just not that into you». Anonymkode: 50326...4a6 Ikke i dette tilfellet....han er på knærne :) . Men er i en kinkig situasjon...så kan tenkes det er som de under her skriver, mye tanker å sortere.... 5 minutter siden, Eplejuice123 skrev: Trolig betyr det at han er interessert, men usikkert om han er interessert - nok! Han har ikke bestemt seg...så det lureste er nok å holde avstand, så ha får sortert ut hva han føler uten at du "maser". Mange menn er treige. De trenger evigheter med tid. Andre er for kjappe 😉 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med at det betyr mange motstridende tanker og følelser. Anonymkode: 1f2d1...e5b 2 timer siden, niledh skrev: Det samme som kvinner...? Det er vel stort sett et uttrykk mange bruker når man har mange (noen ganger forvirrende eller motstridende) tanker i hodet på en gang - og man trenger tid til å fordøye/sortere de. I alle fall er jeg sånn; noen av oss sliter mer med sånne tankegreier enn andre... Ok. Takk for svar, greit å få andres formening. Jeg skal gi ham tid til å sortere tankene. Vet han er i en vanskelig situasjon. Så ja, antakelig motstridende tanker og følelser...som fører til kaoset hans. Takker for innspill! Anonymkode: 341f5...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke i dette tilfellet....han er på knærne . Men er i en kinkig situasjon...så kan tenkes det er som de under her skriver, mye tanker å sortere.... Ok. Takk for svar, greit å få andres formening. Jeg skal gi ham tid til å sortere tankene. Vet han er i en vanskelig situasjon. Så ja, antakelig motstridende tanker og følelser...som fører til kaoset hans. Takker for innspill! Anonymkode: 341f5...f4f Han er i et annet forhold med andre ord? Anonymkode: 68115...d01
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #8 Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er i et annet forhold med andre ord? Anonymkode: 68115...d01 Nei Anonymkode: 341f5...f4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå