Gå til innhold

Eplekake med få kalorier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen her som har oppskrift på en god eplekake som inneholder få kalorier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mindre kalorier kan du kanskje få til, men ikke få kalorier. :)  Kake er kake. 

Anonymkode: e57b7...f32

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Æsj, det er da ikke ost i eplekaker. Det er epler i eplekaker.

Selvfølgelig er det æsj:laugh:, men ts vil ha få kalorier, så hva gjør man? Det beste er kanskje et eple bare:)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Selvfølgelig er det æsj:laugh:, men ts vil ha få kalorier, så hva gjør man? Det beste er kanskje et eple bare:)

Jeg ville heller laget en bedre kake som er mindre. Mindre kake == mindre kalorier. 

Hvorfor vil noen spise masse dritt isteden for litt himmelsk? Helt ulogisk. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Jeg ville heller laget en bedre kake som er mindre. Mindre kake == mindre kalorier. 

Hvorfor vil noen spise masse dritt isteden for litt himmelsk? Helt ulogisk. 

Jada, litt ræva kake jeg linket til, men jeg lagret den en gang jeg hadde mye cottage cheese. Jeg ville uansett at ts skulle prøvelage for meg så jeg slapp om den ikke var god.

Hadde jeg bydd deg kake abrakadabra..., hadde ingenting under 200 g. smør vært godt nok. :)

Skrevet
5 minutter siden, visp skrev:

Jada, litt ræva kake jeg linket til, men jeg lagret den en gang jeg hadde mye cottage cheese. Jeg ville uansett at ts skulle prøvelage for meg så jeg slapp om den ikke var god.

Hadde jeg bydd deg kake abrakadabra..., hadde ingenting under 200 g. smør vært godt nok. :)

Jeg skal faktisk bake kake. Har kjøpt sånn to kilo epler, mel, 12 egg, rørsukker og så husket jeg ikke hva man har i eplekaker. Mon tro om jeg har gjær eller bakepulver. Skal iallefall ikke ha cottage cheese og vanlijekvalme på den den.

Skrevet
3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Jeg skal faktisk bake kake. Har kjøpt sånn to kilo epler, mel, 12 egg, rørsukker og så husket jeg ikke hva man har i eplekaker. Mon tro om jeg har gjær eller bakepulver. Skal iallefall ikke ha cottage cheese og vanlijekvalme på den den.

Hahah forsøk å ha gjær i den! 😂

Anonymkode: 6836f...f1d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

12 egg vil gjøre susen:laugh:

Jeg har oppskrifter på litt bedre kaker om du trenger. Skal du ha 12 egg og 1 ss sukker eller noe sånt??

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahah forsøk å ha gjær i den! 😂

Det virker som du har peiling. Skal jeg smelte smørret før jeg rører det inn i sukkeret?

1 minutt siden, visp skrev:

12 egg vil gjøre susen:laugh:

Jeg har oppskrifter på litt bedre kaker om du trenger. Skal du ha 12 egg og 1 ss sukker eller noe sånt??

De selger dessverre ikke egg i løsvekt da. Hvor ble det av egg på melkekartonger? Savner å slippe å skrelle jævlene. 

Skrevet
8 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

De selger dessverre ikke egg i løsvekt da. Hvor ble det av egg på melkekartonger? Savner å slippe å skrelle jævlene. 

Har vi hatt egg på melkekartonger?

Skrevet
4 minutter siden, visp skrev:

Har vi hatt egg på melkekartonger?

Ferdigskrelte egg på melkekartonger? 

Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Herregud:laugh: Latskapen lenge leve!

Skal vi starte et bananselskap som selger bananer uten skall? Eller et epleselskap som selger epler uten kjernehus? Eller appelsiner uten skall?

Masse produkter vi mangler.

Skrevet

Skal vi starte et bananselskap som selger bananer uten skall? Eller et epleselskap som selger epler uten kjernehus? Eller appelsiner uten skall?

Masse produkter vi mangler.

Spytt inn pengene og jeg blir med:)

Skrevet
2 minutter siden, visp skrev:

Spytt inn pengene og jeg blir med:)

Koster vel ingenting hvis du kan skrelle bananer til vi får råd til å poache noen bananskrellere fra Banosproduksjonen.

Skrevet

Koster vel ingenting hvis du kan skrelle bananer til vi får råd til å poache noen bananskrellere fra Banosproduksjonen.

Selvfølgelig er det JEG som må skrelle! Skal jeg stå i gata og selge de fra veska mi da? Til vi har kapital nok?

Skrevet
6 minutter siden, visp skrev:

Selvfølgelig er det JEG som må skrelle! Skal jeg stå i gata og selge de fra veska mi da? Til vi har kapital nok?

Noen må være hjernen og noen må være musklene...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...