AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Hei Jeg er ansatt som barnehagelærer, men det er første gang denne barnehagen har det. Dermed er både styrer og ped.leder usikker på hva som er mine arbeidsoppgaver. Jeg blir behandlet som ped.leder når det gjelder det meste av krav og forventninger. Litt frustrerende når jeg får minst 20 000 mindre i årslønn enn ped.leder. Syns det står så ulikt når jeg undersøker forskjellene på nett. Er det noen som har erfaring med de ulike stillingene som vet? Altså det jeg lurer på er: hva er arbeidsoppgavene til en ped.leder og hva er arbeidsoppgavene til en barnehagelærer? Anonymkode: d1e2d...a0a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Oppgavene til ped.leder: -Styre barnehagen -Styre alle ansatte Oppgavene til barnehagelærer: -Styre sin avdeling -Gjøre sin pedagoiske oppgaver Anonymkode: c3a87...da1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 Ped.leder: Personalansvar på sin avdeling Ansvar for oppfølging av barn med ekstra behov mtp samarbeid andre instanser Ansvar for at avdelingen går rundt som den skal Bhglærer: Fagansvarlig.. Ansvar for planlegging av aktiviteter Anonymkode: ce02e...358
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ped.leder: Personalansvar på sin avdeling Ansvar for oppfølging av barn med ekstra behov mtp samarbeid andre instanser Ansvar for at avdelingen går rundt som den skal Bhglærer: Fagansvarlig.. Ansvar for planlegging av aktiviteter Anonymkode: ce02e...358 Vi fordeler det og slik. Bhg.lærer har og ansvar for ene språkgruppen,og halvparten av foreldresamtalene. Møter, personalansvar, veiledning, ukentlig kabal, samarbeid med bv etc faller på meg. Planer skriver vi sammen, altså jeg, barnehahelærer og to assistenter. Anonymkode: 444a2...90a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oppgavene til ped.leder: -Styre barnehagen -Styre alle ansatte Oppgavene til barnehagelærer: -Styre sin avdeling -Gjøre sin pedagoiske oppgaver Anonymkode: c3a87...da1 Her må du jo blande ped. leder med styreren av barnehagen? Samtidig så blander du barnehagelærer med pedagogisk leder. Anonymkode: 7925b...b4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå