Gå til innhold

Nettsted for utenomekteskapelige forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Før jeg starter, så ønsker jeg å understreke at moralske innvendinger er uønsket i denne tråden.

Det jeg lurer på, er hvor på nett man kan treffe kvinner for utenomekteskapelige forhold.

Jeg er gift, men har pga. årsaker som ikke noen trenger å vite, lov til å gjøre som jeg vil når det gjelder sex med andre. Men, vi er enige om at det skal være diskré, av hensyn til familie.

Jeg ønsker ikke å forlede noen jeg møter, så jeg synes det beste ville vært å finne kvinner som er ute etter et seksuelt forhold hvor sivilstatus er uinteressant. Dermed er sukker.no, Tinder osv. liten vits å bruke.

Jeg har sett på f.eks. victoriamilan.no, men jeg har inntrykk av at det er dominert av falske profiler for å lokke menn til å betale for medlemskap.

Noen tips rundt dette?

Anonymkode: 26395...6e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Victoriamilan fungerte bra for meg. Men jeg er kvinne da. Vet ikke om mennene betalte, men det var flere av de som fikk god valuta for pengene etter å ha møtt meg 🤣

Anonymkode: b81df...582

Skrevet

Cupido eller Sexdating.no kanskje? Vet jo ikke hvor mye kvinner som er der da, har bare vært ute etter menn til trekant og det har vært enkelt å få til i allefall. 

Anonymkode: 23429...fa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...