Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #1 Skrevet 20. mars 2005 Jeg ville kjøpe meg en renseshampoo i går, siden det nederste håret mitt har vrt så 'ekkelt' litt seigt og tørt på en måte. Jeg letet etter de som ble anbefalt her inne, bl.annet den fra Herbal essences. Men ingen av disse hadde butikken, så jeg havnet opp med en renseshampoo fra Define.. Jeg må si at jeg umiddelbart etter en vask merket forskjell. Håret er blitt mye mykere og bedre nederst enn det det var. MEN så leser man jo så ekstremt mye negativt om dette merket her inne, bl.annet om hårtap etc :o Er det andre som har forsøkt akkurat renseshampoo'en over lengre tid og har noen erfaringer. Burde jeg hive denne flasken langt vekk dere?
Gjest Embla s Skrevet 20. mars 2005 #2 Skrevet 20. mars 2005 jeg er ingen ekspert på området, men det jeg har hørt negativt om define er vel nettopp at den legger seg som et lag utenpå håret. Dermed skulle vel ikke det være noe problem så lenge det er snakk om en renseshampo? *venter på input fra ekspertene her*
lillesky Skrevet 20. mars 2005 #4 Skrevet 20. mars 2005 Jeg har bare hørt positivt om Define. Har brukt en del av dem også (uten hårtap eller annet!), men jeg synes lukta er litt spesiell.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #5 Skrevet 20. mars 2005 Takk for svarene jenter:) Og siden dette tross alt er en renseshampoo, skal man ikke bruke den hver gang man vasker håret uansett? så jeg kommer jo kun til å bruke den en gang i uken eller noe. Ellers bruker jeg kun frisørshampoo uansett. Men det er virkelig ikke rart man blir nervøs når man hører om hårtap! av alle ting. Men venter på flere ekspertuttalelser
lillesky Skrevet 20. mars 2005 #6 Skrevet 20. mars 2005 Jepp, maks en gang i uka. Bruk hårkur også. Frisører vil nok be deg bruke frisørting, men de sier jo at Define er utviklet av frisører (se hjemmesiden deres). Det skal nok gå bra.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #7 Skrevet 10. mars 2013 Ser denne tråden er gammel, vil det si at define har hatt renseshampo før? Hvorfor er den renseshampoen de reklamerer for nå en nyhet da? Anonym poster: 33bbdf0fd3e2d5759d9518419045d72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå