AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Dette er på verdal. Går ungdommer rundt med hette over hodet og plager eldre. Truer med vold og er stygg i kjeften. Drar ofte til samme steder også bare for å skremme og plage. Og noen innbrudd. Lite politiet kan gjøre da disse er mindreårige. Har ikke gjort så mye fysisk enda, men det kan sikkert eskalere dit. I går var de på altanen til min mor også. Pussig at de ikke har blitt hanket inn av barnevernet. Men det blir vel ikke gjort noe før de faktisk skader noen. Jeg tenker vi er for pjuskete med slike "harde" ungdommer. Skulle vært lov å gitt dem en lærepenge som satt. De er jo klar over at de kan gjøre hva i sørn de vil. Kjenner jeg blir litt sint, når noen får lov å lage livet surt for andre. Anonymkode: d09be...25d 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Hæ? Hva mener du med at politiet ikke kan gjøre noe? Det er jo helt feil! De kan selvfølgelig ta tak i dette selv om det er snakk om mindreårige! Anonymkode: 82580...da6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hva mener du med at politiet ikke kan gjøre noe? Det er jo helt feil! De kan selvfølgelig ta tak i dette selv om det er snakk om mindreårige! Anonymkode: 82580...da6 Ja det er ikke mye de har gjort her, annet en at det har vært litt oppsyn. Er vel forsøkt med å snakke med foreldre, men slike ting har ikke noe effekt. Samtidig blir det sikkert ikke prioritert høyt. De har sikkert andre ting å gjøre en å bruke alle resursene på mikrobanditter dagen lang. Anonymkode: d09be...25d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 Ja, da bør dere vel gå sammen i borgervern? Det blir nok mer av det framover.. Anonymkode: e6c82...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå