AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Ikke legg igjen en kommentar uten å ha sett hele videoen. Dette er svar på mye av det dere lurer på om krigen som foregår i Midtøsten og hva det gjør med Europa i tillegg. Seriøst se hele. Anonymkode: 437e6...25e 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Nei, slike filmer ser jeg ikke Anonymkode: 60f9e...9dd 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, slike filmer ser jeg ikke Anonymkode: 60f9e...9dd Du er med på støtte uvitenheten til andre mennesker. De leser din kommentar og kanskje lar være. En dag skal du få se hva denne ignoreringen blir til. Lykke til da det treffer Norge og du kommer til å ange bittert og sitte der i skam. Og jeg skriver ikke bare til deg men også alle andre og ignorerer det som egentlig foregår her i denne verden. Anonymkode: 437e6...25e 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er med på støtte uvitenheten til andre mennesker. De leser din kommentar og kanskje lar være. En dag skal du få se hva denne ignoreringen blir til. Lykke til da det treffer Norge og du kommer til å ange bittert og sitte der i skam. Og jeg skriver ikke bare til deg men også alle andre og ignorerer det som egentlig foregår her i denne verden. Anonymkode: 437e6...25e Bryr meg rett og slett ikke. Jeg bryr meg heller ikke om trusler Anonymkode: 60f9e...9dd 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #5 Skrevet 10. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er med på støtte uvitenheten til andre mennesker. De leser din kommentar og kanskje lar være. En dag skal du få se hva denne ignoreringen blir til. Lykke til da det treffer Norge og du kommer til å ange bittert og sitte der i skam. Og jeg skriver ikke bare til deg men også alle andre og ignorerer det som egentlig foregår her i denne verden. Anonymkode: 437e6...25e Og du skal endre verden ved å fremme ditt via kg. Good luck... Anonymkode: 60f9e...9dd 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #6 Skrevet 10. oktober 2018 Jadajada og norske skoler lærer opp sånne som breivik ....... Anonymkode: d64a7...b79 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jadajada og norske skoler lærer opp sånne som breivik ....... Anonymkode: d64a7...b79 Anonymkode: 60f9e...9dd
Druid Skrevet 10. oktober 2018 #8 Skrevet 10. oktober 2018 Etter å ha sett noen minutter og plukket fra hverandre feil etter feil etter unøyaktighet etter retorikk, sjekket jeg ut kilden. Boy, er dette ett batshit crazy tilfelle!! Jeg er direkte imponert over hvor folk finner dette. Men jeg begynner å se hvorfor IS kunne klare å selge budskapet sitt, når rasjonelt tenkende mennesker som er vokst opp i ett fungerende samfunn med enorm tilgang til informasjon, ikke klarer å demontere denne videoen. 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #9 Skrevet 12. oktober 2018 Elendig trådtittel som ikke beskriver innholdet. Anonymkode: 49580...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #10 Skrevet 13. oktober 2018 On 10/10/2018 at 7:08 PM, Druid said: Etter å ha sett noen minutter og plukket fra hverandre feil etter feil etter unøyaktighet etter retorikk, sjekket jeg ut kilden. Boy, er dette ett batshit crazy tilfelle!! Jeg er direkte imponert over hvor folk finner dette. Men jeg begynner å se hvorfor IS kunne klare å selge budskapet sitt, når rasjonelt tenkende mennesker som er vokst opp i ett fungerende samfunn med enorm tilgang til informasjon, ikke klarer å demontere denne videoen. Da kan du kanskje hjelpe 😊 Anonymkode: 8ccfa...5b4
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. oktober 2018 #11 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg må ingenting Jeg kommenterer men gidder ikke se videoen.
Druid Skrevet 13. oktober 2018 #12 Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da kan du kanskje hjelpe 😊 Anonymkode: 8ccfa...5b4 Jeg har tidligere gått inn med mengder av informasjon som tegner ett veldig forståelig bilde over hvor og hvorfor vi er der vi er i denne konflikten i dag og hvor eksplosivt farlig de siste endringene har vært. Problemstillingen er mye at utviklingen har vært naturlig og styrt ut av de naturlige styrkeforholdene i Midtøsten; det kan godt hende man kunne GJORT mere og oppført oss smartere i fredsprosessen, men det ville antagelig ikke betydd noe til slutt. Jeg vet ikke hvilket endgame vi kommer til å se, men det kommer ikke i min tid, og neppe i mine barns tid heller. Jeg synes dog det er interesant, og dokumenterer hvor fort vi glemmer vår nære historie, at grupper av jøder velger å hakke løs på FN. For selv om man fort kan avdekke at skolesituasjonene i denne filmen er hentet fra Hamas sine skoler på Gaza stripen, og ikke kan være fra FN sine skoler, så er dette ett forsøk på å diskreditere FN for publikum, og det virker her. Dette er i og for seg ikke noe spesielt for denne siden av konflikten, hatet og mistilliten er like stor på arabisk side, en balanse man kan hevde tyder på at FN gjør NOE riktig. Men forskjellen er signifikant: FN er det internasjonale fundamentet for at det i det hele tatt finnes ett Israel; Israel som konsept er KUN ett resultat av en serie av FN resolusjoner. I lys av dette hadde man forventet at jøder var noe mer korrekte i utvalget av vinklinger i sin motstander. Det er veldig spesielt at man velger å slå tilbake mot Hamas på denne måten, for indirekte betyr det at endel jøder faktisk ikke kan argumentere mot Hamas sine prinsipper, hvilket uansett hvordan du ser på det, er spesielt.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #13 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg har bare 20-30 år igjen på denne jorda, så jeg bryr meg ikke om hva som skjer. Filmen gidder jeg heller ikke å se. Anonymkode: ebe6d...c7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå