Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Anonymkode: 8eb12...c46

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ingenting spesielt, feirer ikke halloween.

Skrevet

Her blir det nok en helt vanlig onsdag. :)

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Det er ikke en tradisjon jeg har.

Anonymkode: d9e8f...d0a

Skrevet

Ingen tradisjon, MEN blir skrekkfilm og snop! Kanskje jeg kler opp lillegutten i et kostyme og lager Halloween inspirerte kaker.

Skrevet

Skal på Hallovenn i vanlig utkledningstøy. Nekter å kle unger opp i det rælet som forventes på Halloween, og ønsker ikke å støtte handelsstandens forsøk på å få dette til å bli en stor ting i Norge. 

Anonymkode: 89bbc...f37

• Liker 1
Skrevet

Slå av utelyset, slå av dørklokka og låse døra. Jeg feirer ikke Halloween.

Skrevet

Skjære ut gresskarlykt som skal stå på trappen sammen med litt pynt og så har jeg velfylt godteskål som venter på små skumle gjester. Barna skal kle seg ut og de og mannen pluss noen av vennene deres skal gå knask eller knep i nabolaget vårt. Det gleder de seg nok mest til. 

Skrevet

Vi har aldri hatt noe forhold til Halloween.  Men nå har barnebarna på 6 og 9 år snakket så lenge om dagen at jeg kjenner at vi må gjøre noe.. 

Halloween er vel et amerikansk fenomen, et stunt fra forretningsstanden, på lik linje med fars- og morsdag.  Har aldri likt sånne dagen, men når jeg hører på hvor mye barnebarna gleder seg, biter jeg nok i det sure eplet...  :) 

Skrevet

Skru av lyset og låse døra. 

Anonymkode: b6367...bec

• Liker 1
Skrevet

Reiser til London for å feire.

Anonymkode: 4b1dd...c81

Skrevet

Sitte hjemme og slokke lysene på utsiden.  Har sluttet å kjøpe snop, kommer bare 2-3 unger hvert år likevel.

Skrevet (endret)

Spise frokost ved Halloweenpynta bord sammen med barna før de går på skolen. Så finne på ekkel middag til de kommer hjem,før de kler seg ut og går knask eller knep. Skal kle meg ut selv også,og med diger gravidmage under gedigen svart "evil queen" kjole blir jeg nok ganske skummel for de barna som kommer og ringer på😂 jeg bor i blokk og får allldri besøk,men i år er jeg huspasser og håper på mange innom😀 skal sette ut lykt og pynt på trappa så unger vet de er velkomne. Jeg gleder meg😀👏🏻🎃

Endret av TeamWP
Skrevet

Ingenting. Hverken vi eller barna feirer halloween

Anonymkode: 60649...7dc

Skrevet (endret)
På 10.10.2018 den 13.26, AnonymBruker skrev:

??

Hvorfor oppretter du en ny tråd?? Ikke svarer du selv heller. Teite greier.

Halloween 2018 Har du planer? 

Endret av Wonders
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Viste ikke at det var en trå?

giphy.gif?cid=3640f6095bbf418961386e7077

Skrevet

Ingenting, jeg misliker hele halloween.

Skrevet

Ikke en dritt

Anonymkode: 60649...7dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...