AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Noen som har erfaringer med disse? Tenker spesielt på de nye hårpleie- og kroppspleieproduktene. Ser de selges på VITA, men har ikke helt forstått om for eks. sjampoo/balsamene er tilsvarende butikk-variantene eller frisør-variantene, om dere forstår. Hører gjerne fra dere!😄 Anonymkode: 795fe...e95
Mii Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 jeg hiver meg på, og håper på at noen svarer, jeg personlig lurer på ansiktpleien 😅 det som irriterer meg så med vita er at de ikke har med ingredienslista på nettsiden deres !😑
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Det eneste jeg har prøvd er den rosa glitter peel off masken, og den var forferdelig. Jeg pleier alltid å go ting en sjanse til, MRN den tør jeg ikke bruke mer. Huden ble ildrød og sår, så ut som jeg var kraftig forbrent, samt at den var vond å dra av. Jeg har aldri reagert slik på en maske før. Og jeg har brukt så mange forskjellige ansiktsmasker at jeg ikke har telling på hvor mange. Anonymkode: a8ea2...09a
Wonders Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 (endret) På 13.10.2018 den 21.41, AnonymBruker skrev: Det eneste jeg har prøvd er den rosa glitter peel off masken, og den var forferdelig. Jeg pleier alltid å go ting en sjanse til, MRN den tør jeg ikke bruke mer. Huden ble ildrød og sår, så ut som jeg var kraftig forbrent, samt at den var vond å dra av. Jeg har aldri reagert slik på en maske før. Og jeg har brukt så mange forskjellige ansiktsmasker at jeg ikke har telling på hvor mange. Anonymkode: a8ea2...09a Tenker du opplevde en allergisk reaksjon. Klassisk for min hud om produktet ikke er helt rent. Jeg tåler svært lite, og ville ikke falt meg inn å teste dette. Ikke har jeg lest bloggen hennes (regner med at hun er blogger) så jeg vet ikke hvem hun er egentlig. Dette er nok ett middels produkt som fåtall tåler. Endret 15. oktober 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #6 Skrevet 21. mars 2019 Jeg har bare prøvd babebombene. Den som er gullfarget, og den som er rosa og blålig. Resultat: etter en time i badevannet hadde de ennå ikke løst seg opp, og selve karet måtte skrubbes for å få bort gullfargen (som for øvrig så ut som noe helt annet (les: bæsj)). Fikk faktisk spørsmål fra en annen i samme husholdning om jeg egentlig var ren etter et bad, mtp hva som lå igjen der...... *himle* Så nei, ikke mer Camilla Pihl babebomder her. Anonymkode: 145aa...49e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #7 Skrevet 21. mars 2019 Har prøvd dagkremen. Helt grei, men kjøper den ikke igjen. Kan ikke sammenlignes med f.eks Sensillis dagkrem som ligger i samme prisgruppe, den er fantastisk til min hud. Anonymkode: f021c...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå