AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Fikk på lørdag morgen (04.00) svak positiv rfsu test, vet jeg hadde sex dagen før jeg eggløsning på 32 dager syklus. Så tenkte at testen gjaldt og tenkte å kjøpe flere tester neste dag. Men da mensen kom kl 23 på natten så tenkte jeg ikke mer over det. Har fremdeles kraftig mensen så var ikke noe småtteri. Men har slitt med litt kvalme og magesmerter det siste døgnet i tillegg. Er det kanskje en SA? Eller feil på testen? Eller kan jeg fremdeles være gravid? Anonymkode: 53f92...6a3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Høres ut som kjemisk. Anonymkode: c8824...bc0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som kjemisk. Anonymkode: c8824...bc0 Har så hard menstruasjon da med mye magesmerter, verking i kroppen på samme steder som jeg hadde under forrige fødsel. Har vanligvis ingen smerter når jeg har mensen. Anonymkode: 53f92...6a3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 Ved en SA rundt forventet mens så er det ikke forventet mer blødning og smerte enn ved en vanlig mens da det ikke er noe særlig å støte ut. Anonymkode: f2bdd...a26
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #5 Skrevet 10. oktober 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved en SA rundt forventet mens så er det ikke forventet mer blødning og smerte enn ved en vanlig mens da det ikke er noe særlig å støte ut. Anonymkode: f2bdd...a26 Ble mer overbevist nå som det kom samme type klumper som når kroppen renses etter fødsel. Anonymkode: 53f92...6a3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #6 Skrevet 10. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ved en SA rundt forventet mens så er det ikke forventet mer blødning og smerte enn ved en vanlig mens da det ikke er noe særlig å støte ut. Anonymkode: f2bdd...a26 Jeg blødde mye mer enn vanlig ved kjemisk 6 dager over forventet mens. Og jeg blør endel fra før - måtte ha fravær fra jobb fordi jeg blødde så mye. Smerter var det ikke mye av generelt. Anonymkode: c8824...bc0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blødde mye mer enn vanlig ved kjemisk 6 dager over forventet mens. Og jeg blør endel fra før - måtte ha fravær fra jobb fordi jeg blødde så mye. Smerter var det ikke mye av generelt. Anonymkode: c8824...bc0 Leste på flere nettsider nå at det kan skje med og uten smerter, mye og lite blod. Så er vel ingen fasit. Men jeg leste også at ved veldige magesmerter og feber bør man oppsøke lege, da kan det hende at kroppen ikke har kvittet seg med alt. Har hatt feber i hele dag, så får se an formen før helgen. Anonymkode: 53f92...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå