AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg er nå innkalt til legetime på Haukeland. Jeg vil måtte reise dit med fly og babyen (da 6,5 mnd) må være med. Hvordan gjør jeg det? Serviceskranken på Flesland kunne fortelle at det ikke finnes noe form for oppbevaringsbokser på flyplassen. Ergo må jeg enten dra prampacken med meg hele dagen eller sjekke inn vogna uten. Jeg kan ikke se at noen av delene vil fungere. Jeg har derfor tenkt å ta med bæresele og kanskje en mykbag slik at ungen har noe å sove i. Mykbagen må da kjøpes for formålet og jeg er derfor usikker på om disse blir for små for ungen. Hva tenker dere? Har dere noen andre forslag til å løse dette? For ordens skyld; Turen vil starte klokken 10:00 og vi vil være hjemme klokken 18:30 omtrent. Pasientreiser vil ikke la meg ta med ledsager da det ikke er medisinske grunner som tilsier at det er behov for dette, og det blir vanskelig økonomisk å betale for flybillettene til en ledsager selv. Anonymkode: ac48d...506
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Kanskje du kan leie en reisetrille (babyzen yoyo) som du kan ha med som håndbagasje? Den kan legges flat så babyen kan sove i den, og er enkel å klappe sammen. Vet at f.eks Barnombord.no leier ut, eller du kan sjekke på Finn om noen leier ut privat. Her jeg bor (Oslo-området) er det flere som leier ut for 200-300 kr pr dag. Anonymkode: d3b48...5cb
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 Får du ikke lagt prampacken under vogna da? Så er den ikke så mye i veien liksom. Alternativt reisetrille som går som håndbagasje. eller kjøpe en rimelig brukt som du tar sjansen på å sende som den er. Anonymkode: 56a86...ce4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 En reisetrille som du kan legge ryggen flat på er et godt alternativ, samt bæresele for selve reisen. Og husk endelig nok bleier. Det får du ikke kjøpt på flyplassen om krisen er ute. Anonymkode: d09c3...3ab