AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Hei, I det siste har vi hatt mye forkjølelser og diverse virusinfeksjoner hos barna våre. Det har vært sånn i hele september, og frem til nå. Formen er relativ fin, ikke noe feber, men vi ser at det snørrer mye og hoster iblant. Sånn har det vært ikke bare hos oss, men hos svært mange barn i barnehagen. Øyekatar har vi også vært gjennom... :) Altså alt i alt 1 måned. Men barna er i helt fin form, selv om dette kan variere noe fra dag til dag. Det som jeg undres over er at avføringen på 3-åringen har blitt mer gul. Eller i allefal lysere en det som er normalt. Det har vørt slik i slik i 3 uker nå. Er dette normalt? Vi tenker det har en sammenheng med disse virusinfeksjonene so har pågått siste måneden, men jeg er usikker. Vanligvis er avføringen helt brun. Kan forresten nevne at konsistensen er helt normal, men som sagt gulaktig. Norn med erfaring? Anonymkode: 456a1...763
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Min har også hatt sånn etter sykdomsrunder. Gikk over av seg selv etterhvert, så usikker på hva da egentlig var🙈 Anonymkode: 74d77...640
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min har også hatt sånn etter sykdomsrunder. Gikk over av seg selv etterhvert, så usikker på hva da egentlig var🙈 Anonymkode: 74d77...640 Jeg mener vi har hatt det slik før vi også. En gang... sikkert ifjor vinter. Det gikk også over av seg selv. Får vente litt til og se om det gir seg etter hvert. Det er ingen tegn på at det plager barnet noe i hvertfall. Energien er på topp, formen er bra og humøret er bra Anonymkode: 456a1...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå