Gjest thanita Skrevet 19. august 2002 #1 Skrevet 19. august 2002 Hei, Kan noen hjelpe meg med sanger man kan synge i kirka. Jeg har en kvinnelig sanger som synger helt nydelig, men jeg trenger noen ideer om norske sanger. Er dere evig takknemlige.
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2002 #2 Skrevet 19. august 2002 Gje meg handa di Nydelig melodi. Sjekk teksen, den begynner bra, men jeg ikke helt sikker på hvordan den fortsetter.
viwi Skrevet 19. august 2002 #3 Skrevet 19. august 2002 Det vackraste som finns Pie Jesu Ave maria The rose- norsk eller engelsk versjon From this moment Å leva det er å elska Lær meg å kjenne dine veier kanskje noen av disse???
Imax Skrevet 21. august 2002 #4 Skrevet 21. august 2002 Gode tips, men ærlig talt: Pie Jesu er en fin sang, men teksten er til en DØSMESSE (Requiem). Det passer dårlig i et bryllup og man burde ha vett nok til å la være (selv om latinkunnskapene hos gjestene sikkert ikke er på topp).....
Cilla Skrevet 21. august 2002 #5 Skrevet 21. august 2002 Under vår vielse sang en kvinnelig solist "Ett liv før mig" av den svenske gruppa The Real group. Fant notene her tror jeg www.realgroup.se Teksten til den sangen er nydelig, og fikk masse skryt etterpå for valg av sang. Inkl av presten som sa dette var en av de fineste sangene han visste om.
Effie Skrevet 21. august 2002 #6 Skrevet 21. august 2002 Da Haakon og Mette-Marit giftet seg lagde Erik Hillestad og Karoline Krüger en salme for dem. Den er kjempefin! :D http://www.vartland.no/apps/pbcs.dll/artik...11228006&Ref=AR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå