Gå til innhold

Flere som syns "Side om side" er en irriterende serie?

Anbefalte innlegg

Jeg får helt fnatt av den serien, de folka er så vanvittig irriterende. Tore Sagen tar kaka, for en irriterende karakter han spiller. Og hun Celine Kopperud kan ikke være helt normal, har hun en diagnose? 

I

Anonymkode: 07ec1...c0a

• Liker 1

Fortsetter under...

Syntes første sesong/ene var bra og at de var litt sånn skråblikk på normer og oppførsel i Norge. Men nå har det blitt bare til en ganske kjedelig komiserie der de finner på situasjoner som skal være morsomme, istedet for at det er litt skråblikk og humoristisk vri på norsk oppførsel. Så det har blitt ganske generisk, og karakterene i serien er egentlig ikke morsomme nok til å pull it off. Ser fortsatt på serien, men mest som en "dramaserie", ler aldri av den. 

Det har altså gått fra å være mer "sånn er noen mennesker eller nordmenn og vi gjør litt narr av dem ved å presentere dem slik" til "hva om tore våkner opp dritings i dukkestuen?"

Til og med celine som var en bra karakter i de føeste sesongene har blitt gjentagende og generisk. Hun har ingen nye sider ved seg, ei heller utvikler hun seg. hun gjentar også replikken "ikkesant" som var treffende i begynnelsen, men som nå har blitt generisk, umorsomt fyllinnord, istdetfor å være den skarpe, nedlatende kommentaren det opprinnelig var (som gjorde den morsom). 

Anonymkode: a2ab6...50e

• Liker 2

Ja, jeg er enig. Ser på den av gammel vane, men jeg synes den er mer irriterende enn morsom. Jeg er i det hele tatt lei av pinlig-humoren som har regjert de siste årene, hvor man har skråblikk på middelklassen. 

*går og setter på Blackadder i stedet* 

Anonymkode: c0fb2...980

Syns serien har tapt seg. Man blir lei av den humoren der alt går galt og det pinlige bare blir mer mer "putepinlig", som solsiden, klovn, helt perfekt og best før.. Neste sommer er jo en lignende type serie, men de har ett eller annet som gjør at det ikke blir alt for ille å se på. 

Karakterene i Side om side er jo noe for seg selv, før kunne man kjenne seg litt igjen i de fleste, men nå er det for ekstremt. 

Anonymkode: 26655...1bf

Og Frode har jo blitt så utrolig stygg mot Lisbeth. Og hun igjen, blir tydeligvis mobbet på arbeidsplassen, noe jeg tipper Frode med venner kommer til å ta et oppgjør med i siste episode. Storylinen med Celine og presten var bare totalt fiasko... 

Episoden med Tore i dukkestua lo jeg ikke av en eneste gang... Gullestad har blitt for overdrevent pågående, Tommy for eplekjekk, Jonas for grinebiter, men Silje liker jeg!! 

Anonymkode: 5baf7...653

• Liker 1

Annonse

Nei, jeg liker seriene veldig godt! Men jeg liker heller ikke Tore Sagen, hverken i den serien eller når han er seg selv. Jeg syns han tar for mye plass og er veldig usympatisk. 

Anonymkode: 64ff8...172

• Liker 2
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får helt fnatt av den serien, de folka er så vanvittig irriterende. Tore Sagen tar kaka, for en irriterende karakter han spiller. Og hun Celine Kopperud kan ikke være helt normal, har hun en diagnose? 

I

Anonymkode: 07ec1...c0a

Nei, den er suveren! Alt er ironisk. Utrolig morsom! 😂

Jeg synes de 3 første sesongene var bra, men falt av i sesong 4.

Da synes jeg det bare ble irriterende, gjentagende og teit. Noen ganger så blir serier dårligere og dårligere jo flere sesonger de lager.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...