Gå til innhold

Hvor mange "sexguder" har du møtt? Flere som har vært dickmatized?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har slitt med å gå fra noen fordi man er overbevist om å aldri ha så god sex igjen? 

Det står ikke på utvalget mitt med andre men seksuell trygghet, kjemi, størrelse,seksuelle preferanser osv. Andre menn har vært ok og bra sex, men piece of cake forhold til nåværende kjæreste. Vi fungerer bare ok sammen som par men seksuelt helt himmelsk selv etter flere år og ingenting er flaut, vi digger det samme og kan dele alt av fantasier. Andre hadde jeg bare følt meg forferdelig teit og dum med å gjøre alle tingene vi gjør og jeg har aldri vært i nærheten av så trygg på noen eller så fornøyd med både størrelse og metoder.  Vi er et radarpar i senga men han har noen trekk ellers jeg normalt sett ikke ville akseptert. 

Flere? 

In before noen sier at sex er ikke limet i et forhold osv, vi har såklart mye kjærlighet,  felles interesser, god kjemi som knoll og tott osv også, men av ganske viktige verdier i livet er vi forskjellige og han går tidvis over streken med krangling så jeg føler jeg ikke kan finne meg i det eller fortsette å være med han men jeg klarer aldri å gå og blir direkte trist av å tenke på å heller være sammen med noen jeg ikke har denne kjemien og sexlivet med. Til og med menn jeg likte sex med før er ikke interessante lenger. Jeg er dickmatized (traumatized by dick) 

Whats a girl to do? 

Anonymkode: 77a66...fd0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og bare for å illustrere så ikke alle svarer god sex er lett å finne. Jeg TRODDE også at den sexen jeg hadde hatt før var god, men etter jeg møtte han så er de andre bare 1 og max 3/4 på skalaen mens kjæresten min er langt over ti, og på 8 på en dårlig dag.  Får minst 4 orgasmer hver gang og det er han som gir meg de ved hjelp av pikk, tunge eller fingre og ikke noe jeg må presse frem ved å fingre meg selv som var rutinen med andre partnere. Jeg tenner så mye på han at jeg får frysninger hver gang han er inni meg og blir dryppende våt av foreplayet og tanken på pikken hans. Andre var jeg kåt med de også, men ikke vill hemningsløs kåt som med han. Hadde mest sex for dems skyld og fordi det var koselig med nærhet og gøy, men ikke fordi jeg fikk himmelske opplevelser ut av det. 

Hvor mange slike sexguder har du møtt? Føler jeg må holde fast på han fordi jeg aldri kommer til å møte en på det nivået igjen, og om jeg gjør er det jo minimal sjanse for at vi vil passe sammen i interesser og sånn frykter jeg. 

Skrevet

Har ikke møtt noen sånne sexguder dessverre 🤔 Men det er vanskelig å si noe om saken uten å vite mer enn et par korte setninger om det som ikke er bra i forholdet.

Anonymkode: 198b0...27b

Skrevet

Jeg har riktignok hatt mindblowing sex ved flere anledninger. Der alt stemmer. Der begge to har oppført seg som ville dyr sammen. Der bare et blikk har ført til at vi har kastet oss over hverandre. Der den seksuelle kjemien har vært regelrett dampende. Men å gi noen gudestatus av den grunn, har jeg aldri hatt behov for. Har heller ikke opplevd at noen har ødelagt sexen for alle andre. Blanke ark. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg har riktignok hatt mindblowing sex ved flere anledninger. Der alt stemmer. Der begge to har oppført seg som ville dyr sammen. Der bare et blikk har ført til at vi har kastet oss over hverandre. Der den seksuelle kjemien har vært regelrett dampende. Men å gi noen gudestatus av den grunn, har jeg aldri hatt behov for. Har heller ikke opplevd at noen har ødelagt sexen for alle andre. Blanke ark. 

Men du er mann står det på profilen? Jeg henvender meg til kvinner på et kvinneforum. Veldig mange, den største andelen menn er ikke gode i senga selvom de selv tror det fordi de selv får det godt. Menn får det jo godt uansett om de så hadde pult en pai litt satt på spissen, kvinners seksualitet er ganske anderledes og kvinner har også mange flere trinn og nivåer av nytelsespotensiale.  Det har jeg selv fått erfare, trodde som sagt sex har vært god og knallbra med andre men NÅ skjønner jeg hva virkelig god sex er og de andre liggene føles nesten bortkastet og snytt. Før i tiden ble kvinners seksualitet og multiorgasmer brukt som ritualer for å få hun i kontakt med gudene, og jeg må si jeg skjønner mer av det nå enn i motsetning til før hvor jeg syntes alle disse himmelforestillingene om sex bare var oppskrytt. Takk for svar men tråden er rettet til damer :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg har bra sex hele tiden. Med unntak av en, som bare var opptatt av seg selv. 

For min del, handler det om kjemi, der jeg er i hovedfokus. Han jeg dater nå, har fokus på meg først, der jeg får flere orgasmer før han har fokus på seg selv. 

Det gjør at jeg vil gi noe tilbake, og det tar ting til nye høyder seksuelt. De jeg har hatt sex med det siste året, er store. Det er en bra ting, men betyr ikke alt. 

Anonymkode: b71ce...447

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du er mann står det på profilen? Jeg henvender meg til kvinner på et kvinneforum. Veldig mange, den største andelen menn er ikke gode i senga selvom de selv tror det fordi de selv får det godt. Menn får det jo godt uansett om de så hadde pult en pai litt satt på spissen, kvinners seksualitet er ganske anderledes og kvinner har også mange flere trinn og nivåer av nytelsespotensiale.  Det har jeg selv fått erfare, trodde som sagt sex har vært god og knallbra med andre men NÅ skjønner jeg hva virkelig god sex er og de andre liggene føles nesten bortkastet og snytt. Før i tiden ble kvinners seksualitet og multiorgasmer brukt som ritualer for å få hun i kontakt med gudene, og jeg må si jeg skjønner mer av det nå enn i motsetning til før hvor jeg syntes alle disse himmelforestillingene om sex bare var oppskrytt. Takk for svar men tråden er rettet til damer :)

Dette er et kremeksempel på hvor uvitende mange kvinner er når det gjelder den mannlige seksualitet. For det første er du ikke engang interessert i å høre menns syn på dette i det hele tatt. Synd, for du kunne åpenbart lært noe. For det andre har du en regelrett fattigslig tilnærming til den mannlige seksualiteten. Dessverre delt av altfor mange kvinner som ser ut til å tro at mannen har hatt det fantastisk med dere bare fordi han kom. Og ja, det er selvsagt like stor forskjell på de vi har sex med som de dere har sex med. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg er mann så min opplevelse har vært med ei sexgudinne. Vi møttes gjenom tinder og vi hadde helt elektrisk kjemi fra første sekund. Første date var en veldig intim greie der vi endte opp med å sitte med pannen mot hverandre og hadde det veldig hyggelig. Det var på en lørdag, påfølgende tirsdag var jeg tilfeldigvis i samme område og vi spistenlunsj sammen. Vi hadde hatt veldig tett kontakt på snap og meldinger siden forrige gang vi møtes. 

Etter lunsjen dro vi hjem til henne og vi endte fort opp med å ha sex, vi lå nesten bare i sengen og hadde utallige runder fra tirsdag formiddag til torsdag kveld da jeg måtte tilbake til virkeligheten.

Slik holdt vi på i noen måneder, hun gjorde ingenting flaut og vi prøvde alt vi hadde lyst til og alt ble en positiv opplevelse selvom det ikke alltid var vellykket. Hun kom lett bare av penetrasjon som fikk meg til å føle meg som en sexgud. Jeg har normalt bare en runde i meg, kanskje to på veldig gode dager, med henne var det ingen stop og vi kunne holde på til vi måtte sove eller spise. Vi var så utrolig kompatible på det seksuelle og fikk frem det beste i hverandre.

Vår livssituasjon gjorde at det aldri ble noe mer enn de få månedene med heftige opplevelser. Dette skjedde i 2013.

Etter dette har sex med andre bleknet i forhold, har hatt mye god sex med flotte damer men jeg vet at ingeting vil komme i nærheten av hva jeg opplevde med henne.

Nå er jeg sammen ei jente som har slitt med det seksuelle og hadde aldri hatt noen kjempegode opplevelser i senga før vi ble sammen. Vi har brukt flereår på å bli flinke og jeg er stolt av å ha klart å få oss opp til det nivået vi er på nå. Men jeg tenker ofte på hun fra tinder som viste meg hvor bra sex kan være.

Anonymkode: 93af0...9ff

• Liker 4
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame, men reagerer litt på det negative svaret ditt. Det viser at du ikke er så erfaren med menn som du gjerne tror. 

Noen menn er takknemlige enten det puler pai eller fiskepudding ja, men dette er de uerfarne. Alle enten de er menn eller kvinner blir mer bevisst på hva de liker selv etter noen år.

For å svare på ditt spørsmål; vel.. jeg har vært med menn som virkelig vet hvordan de skal håndtere en kvinne og bruke utstyret sitt. Dette har gjort at jeg har funnet meg i mye piss en stund da sexen oppveier dette. Men cluet er alltid å kjenne seg selv best, så kan du lære opp så og si hvem som helst til å bli kjent med deg og hva du liker.. 

Endret av Minitroll
  • Liker 5
Skrevet (endret)
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Veldig mange, den største andelen menn er ikke gode i senga selvom de selv tror det fordi de selv får det godt. Menn får det jo godt uansett om de så hadde pult en pai litt satt på spissen

Jeg ser du etterspør svar fra kvinner, men her må jeg bare påpeke litt feil. Hvordan du opplever sex fra "de fleste" er det jo kun du som kan svare for, men at menn er såre fornøyde bare de får dyppet den litt, er veldig feil. At man stort sett kan frembringe en utløsning ved å gnikke litt her og der er én ting, men en dyp orgasme er noe heeelt annet. Menn har kanskje mer en "litt er bedre enn ingenting" holdning enn kvinner, men tro meg, det er episoder der man ikke tenker på annet enn om det snart kan være over.  Seksuell kompatibilitet går absolutt begge veier. En mann trenger ikke være fornøyd fordi det har gått for ham. Selv et motvillig mannlig overgrepsoffer kan ha ereksjon og utløsning. Da er det snakk om fysikk, ikke lyst. Den ekte lysten og begjæret kommer først når begge er på nett.

Endret av Påkrevd
  • Liker 5
Skrevet

Tja, en gudinne, og ei til som jeg hadde skikkelig bra sex med. De øvrige var vel heller ordinære. Det er garantert like stor forskjell på kvinner som på menn. De fleste har man "ok" sex med, ikke noe mer enn det. Et lite fåtall er gudinner, og da faller jo de andre gjennom i sammenligning.

Skrevet

Jeg møtte en sexgud men han bare lol ikke sex før ekteskapet det er synd. 

Anonymkode: 1019a...acf

Skrevet

Husker  spesiell ei der min og hennes rytme stemte så til de grader.

Skrevet

Jeg gikk å giftet meg med min. Ikke bare fordi han er en sexgud, så klart. Men det gjør den delen av livet rimelig nice. 

Anonymkode: 1ef14...9d7

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg møtte en sexgud men han bare lol ikke sex før ekteskapet det er synd. 

Anonymkode: 1019a...acf

:klo:

Anonymkode: 63164...64e

Skrevet

Har hatt meget god sex opp gjennom årene, men ingen av de  har vært en 'sexgud'...

Anonymkode: b55df...838

Skrevet

Jeg må bare le av ordet "dickmatized" - som om god sex bare handler om kjønnsorgan. Den gode sexen jeg har hatt, har handlet om veldig mye mer enn dét altså. De jeg har vært borti som nok selv trodde de var sexguder, var de minst tilfredsstillende.

Anonymkode: 8519e...cb5

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, Resignert skrev:

Tja, en gudinne, og ei til som jeg hadde skikkelig bra sex med. De øvrige var vel heller ordinære. Det er garantert like stor forskjell på kvinner som på menn. De fleste har man "ok" sex med, ikke noe mer enn det. Et lite fåtall er gudinner, og da faller jo de andre gjennom i sammenligning.

Ja, det skal gudene vite at de gjør.  Tenker nesten daglig på min "sjefsgudinne", selv om det er 16 år siden nå. Får henne aldri helt ut av hodet. Har et rimelig macho immage, men "gråter litt innvendig" når jeg tenker på henne. 

Anonymkode: 0cd63...fbf

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare le av ordet "dickmatized" - som om god sex bare handler om kjønnsorgan. Den gode sexen jeg har hatt, har handlet om veldig mye mer enn dét altså. De jeg har vært borti som nok selv trodde de var sexguder, var de minst tilfredsstillende.

Anonymkode: 8519e...cb5

Hvis du leser hva jeg skriver handler det selvfølgelig ikke bare om selve kjønnsorganet. Hvorfor tror folk det bare fordi man sier sexen er bra! Dickmatized er et nettslang ord med et snev av humor over seg for kvinner som finner seg i litt mer enn de vanligvis ville gjort  , bare fordi sexen er så god og man ikke har lett for å gå videre/ikke vil ha noen andre 

• Liker 4
Skrevet

Møtt 2, blir greit hekta av sånt.

Anonymkode: 70df1...87d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...