AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg har fetish for latex og fikk ny helt stram catsuit i går, type svart glinsende look. Min aller første latex plagg. Har lenge drømt om dette, men endelig. Jeg har holdt på med meg selv i mange timer i natr og fått flere orgasmer. Men siste orgasmen tok helt av, det bare sa pang, alt svartnet å varte i evigheter, i flere minutter. Kramper og stønnet vilt, aldri opplevd maken jeg. Gutt 20 Anonymkode: 94a87...baa 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 Fint du koser deg. Det er bra at man gjør litt for å piffe opp sexlivet. Også med seg selv. Men hva søker du hjelp til og hva vil du med dette innlegget? Anonymkode: 7f439...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fint du koser deg. Det er bra at man gjør litt for å piffe opp sexlivet. Også med seg selv. Men hva søker du hjelp til og hva vil du med dette innlegget? Anonymkode: 7f439...bbe Bare dele noe fint😉 Anonymkode: 94a87...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå