Gå til innhold

Har du kjøpt nakenbilder av jenter/damer privat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, en venninne av meg er skråsikker på at dette er veien å gå for å finansiere studiene. Eller ihvertfall noe av dem. Er det virkelig mulig? Er det i det hele tatt noen som kjøper slike bilder, det ligger jo nakenbilder overalt på nettet gratis.

Anonymkode: 13d08...688

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selger for å finansiere min bedrift i oppstartsfasen.

Anbefaler det ikke til noen. Man må ha hard hud, forretningssans, bygge en kundebase, lese og se mye kvalmt, bekymre seg osvosv.

Jeg levde godt på bare studielån da jeg var student. Droppet alkohol, hudprodukter og sminke, kino og slike ting. Brukte penger kun på leie, mat og transport. 

Grunnen til at jeg gjør det er fordi det passer med min fulltidsjobb som fattig grunder. Men jeg vil ikke anbefale det til noen, noensinne. 

Det er ikke lette penger. Det er kjipe penger.

Anonymkode: 8aa1c...f82

Skrevet

Ja jeg har kjøpt bilder av jente nylig. Flott frøken uten nakenhet. 

Leder vel fort til andre ting å selge det kanskje? Tenker at jenter er mer frempå idag enn før og at det blir sendt mer fristebilder enn dickpix? 

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er et marked der.

Jeg ville aldri kjøpt. Det ville gjort ting med både egen og avsender sin selvfølelse som jeg ikke ville likt.

Skrevet

Ingen vits i å kjøpe kua, når en får melken gratis.. 

Jeg kunne ikke tenke meg å betale for denslags bilder, men andre må gjerne gjøre det, uten at jeg skal dømme noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...