Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har erfaring med toppbetalteundersokelser.no? Er dette en trygg side? Eller er det noen som har andre slike sider å anbefale? Jeg vet st jeg ikke tjener all verdens med penger, men er interresert i å prøve. 

Anonymkode: a1aae...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det er bedre å jobbe 45 minutter overtid i måneden. 

• Liker 2
Skrevet

Det er dårlig betalt og du må lyve ganske mye for å bli akseptert for særlig mange undersøkelser, men hvis du synes det er gøy med slikt er det bare å prøve. Jeg ville heller sett etter tilsvarende norske nettsteder med norsk organisasjonsnummer.

Anonymkode: 993cb...916

Skrevet

Jeg bruker iallefall noe som heter You Gov hcis jeg ikke har noe bedre å finne på.  

Der får man "poeng" og etterhvert noen gavekort...

Anonymkode: 90894...d9f

Skrevet

Jeg kjenner ikke til den du nevner her TS, men jeg er med i flere andre spørrepanel, blant annet Yougov, Norstat, Cint, Opinionspanelet og Ipsos. 

Skrevet
På Tuesday, October 09, 2018 den 20.45, abrasiveRefraction skrev:
 Min erfaring er at det er bedre å jobbe 45 minutter overtid i måneden. 

Hvis du for eksempel sitter på kveldstid, og ikke har noe annet å finne på. Så surfer du her på Kvinneguiden (eller andre debatt-forum) og leser sludder og vås som du egentlig ikke er interessert i. Eller du klikker rundt på forskjellige  sosiale medier som Facebook, Snapschat, Instagram eller whatever - bare av ren kjedsomhet. 

Da kan det vel være greit å ha noen slike betalte spørreundersøkelser å svare på? Da kan du iallefsll tjene noen kroner (eller gavekort) her og der. Dette burde jo være mye bedre enn mye annet tullball. 

Anonymkode: 90894...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...