AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Et eksempel kan jo være at du blir kjent med noen og snakker med dame/mann om sexlivet. Så får du et høyere antall enn forventet og hun har vært seksuell aktiv lenge. Jeg mener det er idiotisk. Man kan være 40 år og bli påmint at man har hatt 50 sexpartnere i løpet av livet, og bli anklaget for å løs vagina. Anonymkode: d9ad6...ea8
NancyDrew Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et eksempel kan jo være at du blir kjent med noen og snakker med dame/mann om sexlivet. Så får du et høyere antall enn forventet og hun har vært seksuell aktiv lenge. Jeg mener det er idiotisk. Man kan være 40 år og bli påmint at man har hatt 50 sexpartnere i løpet av livet, og bli anklaget for å løs vagina. Anonymkode: d9ad6...ea8 Hater når det skjer Neida. Men nei, vet du hva. Folk kan ha feiet over halve Norge om det er det de ønsker å gjøre. Har viktigere ting å se etter når jeg blir kjent med nye mennesker. Som foreksempel; er de dømmende? 7
Guidet Kvinne Skrevet 9. oktober 2018 #3 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg gidder ikke samtaler om antall. Det har ikke nødvendigvis noe å si. Men det vil være relevant om mannen aldri har hatt en nær relasjon, f.eks, men bare pult rundt. Bruk av prostituerte ville vært no-no. 4
SlemUlv Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 Nei, fortid er fortid. Det er hva relasjon vi skal ha som er viktig. 1
herzeleid Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 Selvfølgelig. Valgene en tar både sier noe om hvem en er, og bidrar også til å forme en som person. Hvordan en eventuell partner har levd livet sitt tidligere ville derfor åpenbart vært noe jeg brydde meg om, og noe som kunne gi en pekepinn på hvordan vedkommende kom til å leve, og takle, livet videre. Slik tror jeg også de aller, aller fleste har det i en eller annen grad, selv om det er veldig inn og "riktig" å late som en ikke bryr seg om fortiden. 7
FrankDrebin Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Nei, jeg hadde ikke brydd meg, med mindre hun var tidligere dømt for å ha kverka sine tidligere partnere, selvfølgelig. Endret 9. oktober 2018 av FrankDrebin 3
BerntHulken Skrevet 9. oktober 2018 #7 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg ville helst ikke visst om antall sexpartnere, men en fortid som prostituert ville jeg ha visst om. For det hadde vært helt uaktuelt. 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #8 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg har alltid prøvd å unngå menn som har ligget sinnsykt mye rundt men ikke fordi de har hatt mye sex, mest fordi jeg tenker oddsen for at de kjapt bytter meg ut er større. Var sammen med en jeg ikke kjente fortiden om, han fortalte senere han hadde ligget med rundt 70 stykker og det er jo mange, ble litt uvel men ikke dumpegrunn når jeg allerede var sammen med han og forelsket. Senere kom det frem at halvparten av disse hadde vært horer og dét var dumpegrunn, for det sa mye om holdningene hans til kvinneverd så da ville jeg ikke ha mer med han å gjøre gitt!!! Hjelper ikke å være søting og god på å lage middag og massere føtter da når han ser på fremmede kvinner som objekter og varer puke! Anonymkode: b5d94...489 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #9 Skrevet 10. oktober 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Et eksempel kan jo være at du blir kjent med noen og snakker med dame/mann om sexlivet. Så får du et høyere antall enn forventet og hun har vært seksuell aktiv lenge. Jeg mener det er idiotisk. Man kan være 40 år og bli påmint at man har hatt 50 sexpartnere i løpet av livet, og bli anklaget for å løs vagina. Anonymkode: d9ad6...ea8 Et par ting du glemmer vennen min! Kvinnen får ikke løsere vagina av mange partnere, like lite som hun har ofte og mye sex med samme partner. Må passe på du da, så du ikke har for ofte sex. Hva med 2-3 fødsler, ingen løsere vagina av den grunn heller. Jo, selvfølgelig med en gang etter, men den trekker seg sammen igjen. Anonymkode: b0fc7...3dd 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #10 Skrevet 10. oktober 2018 Nei, om en person har vært en morder og drept raker ikke meg. Hvorfor skulle det det? Fortid er fortid! Anonymkode: d0df1...7ba 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #11 Skrevet 10. oktober 2018 Foretrekker stabilitet. Antall "ekser" er endel av puslespillet sammen men økonomi, psykisk helse osv. Man kjøper ikke hus, stifter familie og setter seg i gjeld med rastløse.... Anonymkode: a8e61...5aa 3
Ella Ellefantella Skrevet 10. oktober 2018 #12 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold. Jeg hadde nok brydd meg litt. Han kan godt ha hatt ganske mange, men det er vel en grense, fordi det ville fått meg til å føle meg mindre spesiell og mer som en i rekka. Men nå er jeg over 40, og det er forskjell på om en i 20-årene har pult rundt (mer akseptabelt) enn en på 40 som bare har pult rundt. At han var litt vill og gal etter en skilsmisse f eks, det er ok. Men om han har pult rundt siden han var 20 er han helt uaktuell. Vel, jeg sier ikke at jeg ikke kunne pult han, men noe forhold hadde jeg aldri gått for. Endret 11. oktober 2018 av Elaine Marley 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #13 Skrevet 10. oktober 2018 Ja, det gjør jeg. Ønsker ikke en som har pult rundt og hatt masse ons, Det sier mye om personen. Og det er langt i fra hva jeg mener er greit. Å ha hatt sex med prostituerte er totalt uaktuelt. Anonymkode: 6e74b...6c9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #14 Skrevet 10. oktober 2018 Har aldri spurt eller visst hvor mange sexpartnere noen av eksene mine har hatt. Kommer ikke til å spørre fremtidige heller. Interesserer meg overhodet ikke. Anonymkode: 01d91...39a 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #15 Skrevet 10. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri spurt eller visst hvor mange sexpartnere noen av eksene mine har hatt. Kommer ikke til å spørre fremtidige heller. Interesserer meg overhodet ikke. Anonymkode: 01d91...39a Har du spurt noen av de hvor mange de har drept da? Ikke det. Kommer du til å spørre fremtdige... ekser om hvor mange mennesker de har drept? Ikke det. Tydeligvis interesserer ikke det heller deg. Anonymkode: d0df1...7ba
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #16 Skrevet 10. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har du spurt noen av de hvor mange de har drept da? Ikke det. Kommer du til å spørre fremtdige... ekser om hvor mange mennesker de har drept? Ikke det. Tydeligvis interesserer ikke det heller deg. Anonymkode: d0df1...7ba Er visst flere her som ikke har lest HI skikkelig. Det handler om sexlivet og antall partnere. 19 hours ago, AnonymBruker said: Et eksempel kan jo være at du blir kjent med noen og snakker med dame/mann om sexlivet. Så får du et høyere antall enn forventet og hun har vært seksuell aktiv lenge. Jeg mener det er idiotisk. Man kan være 40 år og bli påmint at man har hatt 50 sexpartnere i løpet av livet, og bli anklaget for å løs vagina. Anonymkode: d9ad6...ea8 Anonymkode: 49bc9...6fd 1
herzeleid Skrevet 10. oktober 2018 #17 Skrevet 10. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er visst flere her som ikke har lest HI skikkelig. Det handler om sexlivet og antall partnere. Anonymkode: 49bc9...6fd Prøv igjen. Trådens tema er hvorvidt en bryr seg om eventuell partners fortid, der trådstarter presiseres at sex er et eksempel. Dette vil du se om du leser dine egne sitater der dette presiseres. Men uansett artig at du anklager andre for ikke å ha lest HI, for så å vise at du selv ikke har forstått det som står 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #18 Skrevet 10. oktober 2018 1 minutt siden, herzeleid said: Prøv igjen. Trådens tema er hvorvidt en bryr seg om eventuell partners fortid, der trådstarter presiseres at sex er et eksempel. Dette vil du se om du leser dine egne sitater der dette presiseres. Men uansett artig at du anklager andre for ikke å ha lest HI, for så å vise at du selv ikke har forstått det som står Sålenge tråden er opprettet i sexforumet og det spørres om sexlivet er det helt naturlig å tenke på/svare på nettopp sexlivet. Snakk om å kverulere! Anonymkode: 49bc9...6fd 2
herzeleid Skrevet 10. oktober 2018 #19 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sålenge tråden er opprettet i sexforumet og det spørres om sexlivet er det helt naturlig å tenke på/svare på nettopp sexlivet. Snakk om å kverulere! Anonymkode: 49bc9...6fd Så når en sier "fortid er fortid" tenker en eventuelt bare på seksuell fortid? Da er det uviktig om partner har en fortid med å presse kvinner til sex, å mishandle seksuelt, å kjøpe sex, å voldta? Eller er kanskje tanketomme og lite gjennomtenkte klisjeer som "fortid er fortid" nettopp det, tanketomme klisjeer uten nevneverdig innhold. Endret 10. oktober 2018 av herzeleid 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #20 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg sliter litt med dette. Vi er godt voksne og modne mennesker, men slikt har en tendens til å skape tankesurr for meg. Hun har en meget vill fortid, men det var mer et resultat av hans behov enn hennes. Jeg på min side har en beskjeden fortid, og er også belastet med stort svik. Alt hun har vært med på plager meg egentlig ikke. Forstår godt at hun er noe reservert ift slikt også, siden det har vært mye press og ikke har vært helt greit. Jeg har heller ikke behov for å forsøke alt mellom himmel og jord, og ønsker ikke være en ny person som presser. Dilemmaet blir mer at jeg føler hun strakk seg lengre med ham og hans press enn med meg og min forsiktighet, mitt hensyn. Skulle så gjerne følt slike egenskaper bli "belønnet" på et vis. Vi har fantastisk sex og jeg har det egentlig veldig bra, men det murrer. Jeg får vel bare akseptere at det bare er slik og sette pris på det jeg har. Anonymkode: 04482...130 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå