AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Hvilke jobber har dere og hvordan funker det for dere? Her går jeg på et fulltids 100% studie som er samlingsbasert. Har to barn i bhg alder, og eldste er 50% hos faren mens minste er ca 30%(pga alder, de har samme far altså). Har jobbet annenhverhelg og noen ettermiddager i uka i et år nå, men det går rett og slett ikke. Fysisk sett går det for meg selv om det blir 12 timers lange dager ofte, men når jeg er satt opp mange ettermiddager når barna er hjemme så er deg leit for både meg og barna. Har prøvd å ha helgene mine i frihelgene mine og når jeg har barna for å se om det finnes en løsning, men ingen av delene er optimalt. Siden jeg jobber en del er frihelgene fine til å få tatt igjen alt man ikke har fått gå over på studiet, eller bare se venner som man ellers aldri har tid å se. Jobber jeg i disse helgene har jeg 0 fridager i mnd til å ta igjen tapt (skolearbeid, husarbeid osv) Jobber jeg i helgene når jeg har barna går det utover de. Spurte jobben om jeg kunne få byttet til hver tredje helg, men det gikk ikke. For å ikke slite meg ut har jeg derfor bestemt meg for å se etter en ny jobb som gjerne kan være litt på dagtid også, eller etter leggetid. Men en ettermiddag i uka eller to går også greit, bare ikke to sammenhengene dager (da jeg altså ikke får sett barna da) Og helst max hver tredjehelg. Skjønner det er kravstort, men håper på tips!😄 Anonymkode: 2ad5c...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå