Gå til innhold

Leger advarer mot sexleketøy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

«Everything is a dildo if you’re brave enough.»

Gjest Krampus
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leger går nå ut og advarer mot at sexleketøy er skadelig å bruke.

https://www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/lakare-varnar-allt-vanligare-med-dildos-som-fastnar/

Bruker du sexleketøy? Har du skadet deg på sexleketøy noen gang?

Anonymkode: 34e9a...684

De advarer ikke om sexleketøy, de advarer mot å stappe ting opp i rumpa som du ikke klarer å få ut igjen, som f.eks matvarer, stearinlys, bokser og leketøy. 

Endret av Krampus
Skrevet
10 minutter siden, Merricat skrev:

De advarer ikke om sexleketøy, de advarer mot å stappe ting opp i rumpa som du ikke klarer å få ut igjen, som f.eks matvarer, stearinlys, bokser og leketøy. 

Banan (uten skall) og jordbær vet jeg man fint kan stappe oppi der. Det har jeg sett kinky lesber på Xvideos gjøre med hverandre. Og så spiste de frukten når det kom ut igjen - men det er selvfølgelig valgfritt.

Skrevet

Ikke stapp ting oppi rumpa som ikke har bred nok base - til å stoppe i lukkemuskelen. 

"No flange - not safe!"

Og det er jo greit å bli minna på - vanlige dildoer er ikke meninga at en skal bruke i rumpa, de kan forsvinne oppi der. Noen rumpedildoer har også for smal base, så det er risiko for at den kan ploppe inn. Og da har du et dritsvært møkkaproblem.....! 😛 

Og nei, ikke mista noe oppi bak der ennå, pleier å sørge for at det er godt festa, i helst en hel stor mann ;)

Anonymkode: e668a...083

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg mistet en vibrator opp i analen en gang med full vibrasjon. Flushet den ut med vann. Ingen skade skjedde, kun mildt ubehag og overraskelse.

Skrevet

Sikkert ikke å anbefale, men så lenge det ikke er harde kanter på det du skal ha ut bakveien, går det vel gjerne bra likevel. Baksida på flasker, bokser og dildoer og sånt, kan jeg tenke kan sette seg fast innenfra.

Har man først mistet noe der inne, gjelder å ta det med ro og trykke på, akkurat som når du går på do. 

Snakker av erfaring og sikkert ikke ut fra hva som er anbefalt å gjøre 😎

Anonymkode: c14a9...21c

Skrevet
15 hours ago, Merricat said:

Herlighet, jeg leste matbokser! :P 

Anonymkode: eb842...087

Gjest Krampus
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, jeg leste matbokser! :P 

Anonymkode: eb842...087

De skal heller ikke i rumpa, så det var ikke helt feil lest 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...