AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Hei! Jeg starter snart i praksis på kirurgisk avdeling på sykehus og gruer meg ekstremt mye. Gleder meg til praksis, men den andre puljen i klassen min som er der nå sier at veilederen er utrolig streng og forventer utrolig mye. Jeg ønsker å forberede meg, men syns det er vanskelig. Har noen tips til hva jeg kan lese på før jeg starter slik at jeg er godt forberedt? Anonymkode: 250ac...153
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 Hvilket fagfelt er det innen kirurgi? Anonymkode: b2de9...2de
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #3 Skrevet 9. oktober 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket fagfelt er det innen kirurgi? Anonymkode: b2de9...2de Skal være på en medisinsk sengepost, men skal også hospitere på poliklinikk, og operasjon. Vet ikke mer enn det Anonymkode: 250ac...153
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal være på en medisinsk sengepost, men skal også hospitere på poliklinikk, og operasjon. Vet ikke mer enn det Anonymkode: 250ac...153 Kirurgisk avdeling og medisinsk sengepost? Dette var pussig. Og helt umulig å gi råd om forberedelser... Anonymkode: 3f8b6...7af
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skal være på en medisinsk sengepost, men skal også hospitere på poliklinikk, og operasjon. Vet ikke mer enn det Anonymkode: 250ac...153 Jeg er i kirurgisk praksis nå, og har grudd meg i 1,5 år til ingen grunn!!! Veileder er super, men har også gått med andre sykepleiere som er litt strenge, det går helt fint. Pasientene har hittil vært herlige mennesker, og forståelsesfulle med at jeg er student og kløner litt. Husk at du ikke skal jobbe der for alltid, er noen uker. Nå gruer jeg meg til medisinsk, hørt det er verre 😅 Anonymkode: 0abb9...c10
Serafin Skrevet 10. oktober 2018 #6 Skrevet 10. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i kirurgisk praksis nå, og har grudd meg i 1,5 år til ingen grunn!!! Veileder er super, men har også gått med andre sykepleiere som er litt strenge, det går helt fint. Pasientene har hittil vært herlige mennesker, og forståelsesfulle med at jeg er student og kløner litt. Husk at du ikke skal jobbe der for alltid, er noen uker. Nå gruer jeg meg til medisinsk, hørt det er verre 😅 Anonymkode: 0abb9...c10 Slutt å høre på rykter og stol på deg selv. Ha selvtillit nok til å tro at du klarer dette og frem med brystkassa og gå med hevet hode. Jeg har vært igjennom både praksis på kirurgisk og medisinsk sengepost og hvis du ikke gjør noen store tabber og oppfører deg normalt som student i praksis så klarer du deg fint.
Serafin Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg starter snart i praksis på kirurgisk avdeling på sykehus og gruer meg ekstremt mye. Gleder meg til praksis, men den andre puljen i klassen min som er der nå sier at veilederen er utrolig streng og forventer utrolig mye. Jeg ønsker å forberede meg, men syns det er vanskelig. Har noen tips til hva jeg kan lese på før jeg starter slik at jeg er godt forberedt? Anonymkode: 250ac...153 Heim Jeg har vært igjennom både praksis på kirurgisk sengepost og medisinsk sengepost. Det er egentlig ikke noe spesielt du kan gjøre for å forberede deg. Det eneste jeg kommer på i farta er vel å møte opp til informasjonsdag den første dagen du er i praksis på sykehuset. Hilsen sykepleier.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #8 Skrevet 10. oktober 2018 Alle har vært kalv engang. Anonymkode: 69795...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå