Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er vanskelig å få jobb som Naturforvalter. Jeg er godt på vei i utdanning og lurer på hva slags jobber man pleier å starte med? Hva er relevant og gir best erfaring? Noen som kan hjelpe meg med dette? 😨

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar du master i Fysisk Planlegging på NTNU så kan du jobbe som arealplanlegger, er nok dette som er en av de beste mulighetene og du får greit jobb som planlegger. Har flere medstudenter som har naturforvaltning som bakgrunn. 

Anonymkode: 94721...fa7

Skrevet
On 10/9/2018 at 11:56 PM, AnonymBruker said:

Tar du master i Fysisk Planlegging på NTNU så kan du jobbe som arealplanlegger, er nok dette som er en av de beste mulighetene og du får greit jobb som planlegger. Har flere medstudenter som har naturforvaltning som bakgrunn. 

Anonymkode: 94721...fa7

Åh, det visste jeg ikke. Så det er ganske lett å få jobb som planlegger? Er ikke nødvendig å flytte på seg engang om man bor i feks Oslo? 

Skrevet

Fylkesmannens miljøvernavdeling, fylkeskommune, kommune, vegvesen, private konsulentfirma. 

Det er nok enklere å få jobb hvis en vinkler mot arealplanlegging enn mot viltforvaltning. Å ha med litt gis er heller ikke dumt. 

Det er ingen ulempe å være flyttbar for noen år. En kan selvsagt ha flaks og få jobb nærme hjemme, men en kan ikke regne med det. 

Anonymkode: 541a0...b22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...