Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #1 Skrevet 20. mars 2005 Når blir man adjunkt, og når er man adjunkt med opprykk? Og hva består dette opprykket seg i?
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #2 Skrevet 20. mars 2005 Du blir adjunkt etter fire år på lærerskolen. Du må da ha fordypning i minst ett fag (Kan ta et halvt år i to fag, eller ett grunnfag...tror jeg. Selv har jeg grunnfag og mellomfag i musikk i tillegg til lærerutdanninga-tok alt dette i løpet av de fire årene på lærerskolen) Om du skal bli adjunkt med opprykk, må du ha et grunnfag eller to halvårsfag i tillegg til adjunktutdanninga.
Cherie Skrevet 20. mars 2005 #3 Skrevet 20. mars 2005 korrekt Jeg holder på med opprykk nå. Tar to enheter naturfag Ingen blir lærere i dag. Alle blir adjungter
Gjest Trådstarter1 Skrevet 22. mars 2005 #4 Skrevet 22. mars 2005 Jeg tenkte mer på hvor mange studiepoeng en må ha.. Jeg har ikke lærerskolen. Men du sier 4 år på lærerskolen, betyr det 240st.p. da? Hva med dette opprykket da?
Cherie Skrevet 22. mars 2005 #7 Skrevet 22. mars 2005 Venter det noe jobb i andre enden da? Lektor i?
Gjest LoisLane Skrevet 23. mars 2005 #8 Skrevet 23. mars 2005 Ingen blir lærere i dag. Alle blir adjungter Du bør lære deg å stave det før du blir det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå