AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Hei! Jeg har er spørsmål som jeg nå har googlet opp og i mente uten å finne svar på. Er blodgiver og vil gjerne bytte prevensjon til p-stav. Er det noen som vet om karantenetid når man setter inn p-staven? (Kan såklart ringe blodbanken selv i morgen, men om noen her vet så hadde det vært kjekt). Anonymkode: 29dfc...5c6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #3 Skrevet 9. oktober 2018 Det er vel sikkert rundt 1 mnd i hvertfall mtp. At de setter inn et fremmedlegeme. Men ville ringt og hørt Anonymkode: 9ff76...630
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 Er jo et inngrep, derfor 4 uker karantene. Men ring å hør. Anonymkode: b520a...d4b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 Jepp, da gjør jeg det! Takk for tilbakemeldinger Anonymkode: 29dfc...5c6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg fikk beskjed om at det gikk fint da jeg gav, og det var to mnd etter. Anonymkode: 15b96...5a7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #7 Skrevet 9. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har er spørsmål som jeg nå har googlet opp og i mente uten å finne svar på. Er blodgiver og vil gjerne bytte prevensjon til p-stav. Er det noen som vet om karantenetid når man setter inn p-staven? (Kan såklart ringe blodbanken selv i morgen, men om noen her vet så hadde det vært kjekt). Anonymkode: 29dfc...5c6 Du må sende blodbanken en mail eller ringe dem, uansett hva folk måtte svare i tråden. Anonymkode: 572df...f3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå