Gå til innhold

Sånn instant karma ser man ikke ofte i riksnyheter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullete av dama å lage så mye styr, men jeg synes Mannegruppa Ottar oppfører seg som en mobb. Det virker som de nyter å plage og ydmyke i flokk. Det der er en ting menn driver med som jeg synes er særs usympatisk og feigt. 

Skrevet

Hun gikk litt drøyt ut da, med å kjefte på arbeiderne og be om at firmaet skulle bli dårlig ranket. Det går an å si hva en mener uten å ta helt av.

Det unnskylder likevel og selvfølgelig ikke flere av meldingene hun har fått fra menn. Hvorfor blir menn så aggressive og sinte over noe sånt?? Det er det jeg for det meste lurer på i denne saken. Så mye skitt og stygge meldinger fordi hun overdrev litt? 

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, hind skrev:

Tullete av dama å lage så mye styr, men jeg synes Mannegruppa Ottar oppfører seg som en mobb. Det virker som de nyter å plage og ydmyke i flokk. Det der er en ting menn driver med som jeg synes er særs usympatisk og feigt. 

Kan ikke skylde på Ottar, hun har provosert alle normale oppegående folk i landet - både kvinner og menn

• Liker 1
Skrevet
Just now, Gent82 said:

Kan ikke skylde på Ottar, hun har provosert alle normale oppegående folk i landet - både kvinner og menn

Jo, det kan vi. Det var de som startet denne hatkampanjen hun står midt i nå. Hun er en enslig dame med et noe hysterisk syn på reklame med lettkledde kropper, og de er mange og sterke og har satt i gang en landsdekkende greie for å ydmyke henne maks. Det er ikke greit, det er en overreaksjon uten sidestykke. De oppfører seg som en mobb. 

Skrevet
17 minutter siden, hind said:

Akkurat ja.... kun menn som driver med? :klo:

Ny på KG eller!

• Liker 3
Skrevet
Just now, Uredd said:

Akkurat ja.... kun menn som driver med? :klo:

Ny på KG eller!

Det er stort sett bare menn som drar det så langt, ja. Du kan ikke sammenligne KG-kvinnene med Ottars mobbing. Dette er jo en gang et diskusjonsforum. Vi er vel her for å diskutere, er vi ikke? 

Skrevet
3 minutter siden, hind skrev:

Jo, det kan vi. Det var de som startet denne hatkampanjen hun står midt i nå. Hun er en enslig dame med et noe hysterisk syn på reklame med lettkledde kropper, og de er mange og sterke og har satt i gang en landsdekkende greie for å ydmyke henne maks. Det er ikke greit, det er en overreaksjon uten sidestykke. De oppfører seg som en mobb. 

Mentoren prøvde først å få med seg en mobb av kvinner mot graverfirmaet.

image.jpeg

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Gent82 said:

Mentoren prøvde først å få med seg en mobb av kvinner mot graverfirmaet.

image.jpeg

Hvis hun hadde fått napp fra tusenvis av kvinner ville maktforholdet vært likt, men det fikk hun ikke. De få som syntes dette var en god idé sendte en mail til selskapet, og det var det hele. Dermed har vi nå en situasjon der en enslig kvinne står i en shitstorm uten like mot mobben i Ottar. 

Skrevet
2 minutter siden, hind skrev:

Hvis hun hadde fått napp fra tusenvis av kvinner ville maktforholdet vært likt, men det fikk hun ikke. De få som syntes dette var en god idé sendte en mail til selskapet, og det var det hele. Dermed har vi nå en situasjon der en enslig kvinne står i en shitstorm uten like mot mobben i Ottar. 

Hun prøvde å ødelegge et firma med å få flest mulig med seg på et hemmelig møterom (trodde hun) på facebook. Hun kunne klart det, og gått fri fra ansvar for det i tillegg.

Men alt hun prøvde å gjøre mot firmaet, fikk hun og sine Rett i fleisen. Karma on the rocks. Og så er hun så dum å gå til avisene når planen ikke fungerte...sukk...

• Liker 2
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Her synes jeg begge parter har oppført seg ufyselig. Jeg ville aldri brukt et firma som har en slik pinup på bilen, men jeg ville tatt det med firmaets sjef personlig. 

Hun fikk mot seg det hun selv oppfordret til. Da drar hun kvinne i demokrati-kortet. Lite sjarmerende.

Skrevet
2 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Her synes jeg begge parter har oppført seg ufyselig. Jeg ville aldri brukt et firma som har en slik pinup på bilen, men jeg ville tatt det med firmaets sjef personlig. 

Hun fikk mot seg det hun selv oppfordret til. Da drar hun kvinne i demokrati-kortet. Lite sjarmerende.

Fullstendig enig. 

Skrevet
7 minutter siden, Gent82 said:

Hun prøvde å ødelegge et firma med å få flest mulig med seg på et hemmelig møterom (trodde hun) på facebook. Hun kunne klart det, og gått fri fra ansvar for det i tillegg.

Men alt hun prøvde å gjøre mot firmaet, fikk hun og sine Rett i fleisen. Karma on the rocks. Og så er hun så dum å gå til avisene når planen ikke fungerte...sukk...

Leste du ikke hva jeg skrev? Ja, hun prøvde, men det gikk ikke fordi få om noen hang seg på. Det er altså et enslig hysterisk kvinnemenneske Ottar morer seg med å plage. Det er et så ujevnt maktforhold at det hverken er greit eller kult. 

Skrevet
1 minutt siden, hind skrev:

Leste du ikke hva jeg skrev? Ja, hun prøvde, men det gikk ikke fordi få om noen hang seg på. Det er altså et enslig hysterisk kvinnemenneske Ottar morer seg med å plage. Det er et så ujevnt maktforhold at det hverken er greit eller kult. 

She drew first blood, som en poet kalt Rambo sa.

Hun prøvde å ødelegge for en bedrift pga av en lakkert lastebil pin-up?! (Håper hun holder seg langt unna Vigelandsparken og nasjonalmuseet)

Når hun fikk motstand er det "urettferdig"?

Ok...

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, hind skrev:

Så ingen reaksjoner nødvendig da ifølge deg. Jeg leser hva du skriver men.. Det skulle ikke vært noen reaksjon på forsøk på feks skattesvindel og andre former for forsøk på svindel? 

Hvis det ikke får noen konsekvens, så hadde svindelforsøk gått opp med 10000% tvert.

-"Hansen forsøkte å lure banken for penger. Hundretusener.

-Lyktes han da?

- Ikke som vi vet.

- Da er det ferdig snakket. neste sak.

Gjest Bøff Eløff
Skrevet
9 minutter siden, hind skrev:

Det er ikke greit og det er ikke kult, det er rett og slett ufyselig. Det er en gruppe menn som elsker å kjøre over spesielt kvinner på denne måten, og det burde vi absolutt få slutt på. Det er såpass umusikalsk at det ville vært skilsmissegrunn for meg om mannen min var deltager i en slik gruppe.

Likefullt kommer vi ikke unna at det var akkurat dette hun selv ville oppnå.

Skrevet
1 hour ago, hind said:

Ikke bare menn er en del av mobben.

https://www.svtplay.se/video/18177558/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-metoo-och-fredrik-virtanen-metoo-och-fredrik-virtanen?start=auto&tab=2018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...