Gå til innhold

Gravid katt / reise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vunnet en reise til verdi av 40 000, og vi reiser 16 november. 

Jeg kan se magen til katten buler litt ut, og hun er veeeeldig kosete. Kjenner ikke noe til nippelene, de er normale. , og hun er kjempe ung så dette er hennes første.  Hvor langt tror dere hun er kommet? Er redd for å reise mens hun føder stakkar 😭 merket dette i helgen

Anonymkode: ac996...ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan se magen til katten buler litt ut, og hun er veeeeldig kosete. Kjenner ikke noe til nippelene, de er normale. , og hun er kjempe ung så dette er hennes første.  Hvor langt tror dere hun er kommet? Er redd for å reise mens hun føder stakkar 😭 merket dette i helgen

Da snakker du med dyrlegen din. Spørs hvor langt hun er på vei, men man kan ta abort på en katt også, så kastrerer du samtidig.

• Liker 2
Skrevet

Snakk med dyrlege. Dere lar ikke katten være alene om hun er drektig. Og en annen ting; Kastrer!!!!! Faen så vanskelig det skal være for folk 

Anonymkode: f80f0...512

• Liker 8
Skrevet

Katter skal ikke ut før de er kastrert og ET ÅR!!

Anonymkode: 4f03b...808

• Liker 4
Skrevet

Hvor langt hun har kommet? Hun er vel forbi punktet der hun er fucked up, tenker jeg

Anonymkode: 5ecd5...8c4

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er hun når hun er "kjempe ung"? Hvordan i huleste kunne dette skje? Unge katter skal ikke ut alene, og når de slippes bør de være kasterert eller gå på hormoner.

Altså, katters svangerskap varer i ca 65 dager, og omtrent 3 uker ut i svangerskapet blir "nipplene" (grøss) større og rosa. Men snakk med dyrlege, så snart som mulig!

• Liker 3
Skrevet

FYYYY  F!!! 😭

Anonymkode: 333f9...31c

• Liker 2
Skrevet
På 9.10.2018 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Nøyaktig hvor ung er hun?

Skrevet

Om hun er «kjempe ung» vil det si nettop kjønnsmoden? I så fall kan dette svangerskapet være livsfarlig for henne. Å hvorfor har hun fått gå ut før hun har blitt kastrert? Håper dere drar til dyrlegen asap for ultralyd. Å at dere tar abort og kastrerer om hun ikke er for langt på vei. Håper dere har satt av penger til et eventuelt keisersnitt eller vetrinærhjelp. 

Anonymkode: f80f0...512

• Liker 2
Skrevet

Om hun er veldig ung er det spesielt lurt å kastrere/ta abort nå. Du kan risikere at hun må ta keisersnitt (kjempedyrt, spesielt kveld/helg), og at dere må hjelpe til med å mate kattungene annenhver time døgnet rundt fordi kattemor ikke skjønner hva hun skal gjøre. I tillegg til at både hun og ungene kan dø. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Tvist skrev:

Om hun er veldig ung er det spesielt lurt å kastrere/ta abort nå. Du kan risikere at hun må ta keisersnitt (kjempedyrt, spesielt kveld/helg), og at dere må hjelpe til med å mate kattungene annenhver time døgnet rundt fordi kattemor ikke skjønner hva hun skal gjøre. I tillegg til at både hun og ungene kan dø. 

Dette er sant. Skjedde med mammas katt for mange år siden, kun en kattunge overlevde og kattemamma (som jeg anså som kattunge selv) sleit med å hodle seg i livet. Kattemamma var ikke i stand til å ta vare på kattungen, så det gjorde jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...