Gå til innhold

Barns venner på besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de alltid i stuen? Eller ofte på rommene sine? 

Hyggelig med besøk, så handler ikke om det. Men hvis begge barna skal ha besøk hver dag og oppholde seg på stua så blir det litt «trangt»

Anonymkode: ab18f...cc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er som oftest på loftstua, på arbeids/hobbyrommet(jentene hvertfall) eller på barnas rom. Sitter av og til i stua også.

Anonymkode: 73d36...728

Skrevet

Er de store nok til å være på rommene uten tilsyn, så kan de være der ja. Ikke at resten av huset skal være forbudt område, men at de i hovedsak er på rommene. Jeg hadde ihverfall ikke orka flere unger rundt meg i stua til enhver tid. Ikke snakk om. Mine to når som helst, men har de besøk har de rom med alt de trenger for å drive med det de vil. Det hender dog noen ganger at jeg ber de inn i stua på noe bakst eller mat, men ellers er de ikke mye der nei.

Anonymkode: 36d5d...66e

Skrevet

Mine er i loftstua eller på rommene sine. 

Nettopp nå har de en venn hver på besøk og ingen er i stua med meg.

Anonymkode: 719ec...4dd

Skrevet

De er på rommene sine. De har alle store rom, så de har ikke noe behov for å oppholde seg i stua.

Anonymkode: ead09...0c0

Skrevet

De er oppe på rommene eller nede i kjellerstua ☺️

Anonymkode: a3a3b...5cd

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er de alltid i stuen? Eller ofte på rommene sine? 

Hyggelig med besøk, så handler ikke om det. Men hvis begge barna skal ha besøk hver dag og oppholde seg på stua så blir det litt «trangt»

Anonymkode: ab18f...cc7

På rommene. Vi har ikke loftsstue, kjellerstue eller liknende av ekstra rom, så her er det trangt overalt. Fungerer fint likevel.

Anonymkode: a029f...a2e

Skrevet

Vi har barn på 10 og 14 år. Mye venner hjem. De er stort sett i stua da de har små rom. Litt slitsomt men går bra. Jeg holder på med mat og husarbeid, så går jeg tur med hunden eller setter meg på mitt soverom og leser bok.

Anonymkode: b375c...8e6

Skrevet

Det varierer men huset er for alle og da får man være der man vil

Anonymkode: 09a23...e70

• Liker 1
Skrevet

De er der de ønsker å være. Men om det blir mye støy eller styr så blir de sendt ut eller på rommet. Har 3 barn, så hos oss er det ofte fullt hus. Kan være litt småslitsomt innimellom, men stort sett er det bare veldig hyggelig.

Anonymkode: c57f6...422

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...